Proprietarul Amprenta Advertising a cumparat frecventele BBC. Investeste 1 mil. euro in primul radio care emite national din Cluj-Napoca

Decebal Cotoc, proprietarul agentiei de publicitate Amprenta Advertising si al Radio Impuls Cluj, a achizitonat frecventele fostei retele de radio BBC din Bucuresti, Sibiu, Timisoara si Constanta. Astfel, de la 1 noiembrie emisiunile Impuls pot fi ascultate pe frecventele radio ale BBC din cele patru orase.

“Am achizitionat reteaua BBC in luna iunie a acestui an, iar de atunci am incercat imbunatatirea retelei si a programelor astfel incat sa putem emite incepand din luna noiembrie. Vom emite de la Cluj insa am adaptat programele astfel incat sa acopere interesul national. Este o premiera in Romania cand un radio emite national din alt oras decat Bucurestiul” declara Decebal Cotoc, proprietarul Radio Impuls, statie lansata in ianuarie 2006 la Cluj.

Investitia in lansarea la nivel national a Radio Impuls este de peste un milion de euro, iar oficialii radioului spun ca acesta va concura marile retele media din Capitala.

In Romania, radioul este ascultat zilnic de aproape 12 milioane de oameni

Cele mai ascultate posturi de radio la nivel national sunt Kiss FM, Romania Actualitati si Europa FM, potrivit Studiului de Audienta Radio, realizat in perioada 30 aprilie - 19 august 2012.

In Romania, radioul este ascultat zilnic de circa 11,9 milioane de persoane.

Decebal Cotoc mai detine la Cluj -Napoca un radio local -Napoca FM - lansat in primavara acestui an. El este totodata proprietarul agentiei de publicitate Amprenta, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata de advertising din afara Capitalei.

Amprenta Advertising este o agentie full-service, cu afaceri de circa 0,9 milioane de euro anul trecut. Compania a fost infiintata in 2001 si a debutat in piata de media in calitate de furnizor local de outdoor.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri