Andreea Nemens (34 de ani) a fost promovata de la inceputul lunii noiembrie ca director executiv al GMP Advertising, una dintre cele mai mari agentii independente de pe piata locala, cu afaceri de 1,78 milioane de euro anul trecut. Felix Tataru, fondatorul GMP Advertising, ramane director general.
Nemens va coordona activitatea operationala a agentiei, departamentele de client service, creatie, strategie, productie audio-video si print, graphic design si DTP, in timp ce Felix Tataru va avea atributii de reprezentare, strategie si integrare mai buna a serviciilor oferite de agentiile partenere.

”Am ajuns in GMP, acum 4 ani, exact cand agentia isi definea o noua misiune, spuneam ca vrem <<sa ajutam brandurile sa ajute oamenii>>”, a declarat Andreea Nemens, director executiv al GMP Advertising.

Nemens lucreaza pentru GMP Advertising de la inceputul lui 2009, ocupand initial pozitia de account director pentru contul Timisoreana. De la sfarsitul aceluiasi an a ocupat functia de client service director. Managerul a mai lucrat in alte trei agentii McCann Erickson, Leo Burnett&Target si 23 Communication Ideas.

”GMP-ul de astazi are mai mare nevoie de Andreea la conducerea operationala decat de mine. Eu sunt antreprenor. Am lansat si am condus 12 ani GMP Advertising in spiritul acesta si, alaturi de colegii mei, am crescut agentia pana in acest punct. Am ajuns in momentul in care GMP are nevoie de o echipa de management complex, care sa duca la un alt nivel businessul”, a afirmat Felix Tataru, fondator si director general al GMP Advertising.

GMP Advertising este una dintre cele mai mari agentii independente de pe piata locala, lucrand de-a lungul celor 12 ani de existenta pentru branduri precum Timisoreana, Ciucas, Romtelecom, Baumax, Arctic, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri