Clipul publicitar al unui candidat este atacat de o companie privata, cu actionariat francez, pe motiv ca ar prejudicia imaginea firmei.

Astfel, oficialii companiei IUS Brasov, detinuta de MOB Outillage din Franta, au declarat ca spotul electoral al candidatei PP-DD din Brasov prejudiciaza imaginea firmei.

Clipul electoral al Mariei Antonela Simion mizeaza pe ideea de “prabusire” a industriei romanesti si da cateva exemple de companii din productie in care inainte de ’89 lucrau zeci de mii de oameni, iar acum sunt in paragina. Printre exemple este si fosta platforma industriala a IUS Brasov, care in prezent este doar un teren viran. Clipul, sustin oficialii IUS, lasa sa se inteleaga ca societatea nu ar mai exista, cand de fapt activitatea fabricii a fost doar relocata in 2009, din ratiuni ecologice. Mai mult compania IUS Brasov a investit milioane de euro in noua unitate de productie, iar in 2011 a avut afaceri de peste 5 mil. euro.

Oficialii IUS a semnalat CNA problema, acuzand prejudicii de imagine, ca urmare a difuzarii acestui spot.

Foto: Maria Antonela Simion in clipul in care apare numele IUS Brasov.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri