Meciul dintre Steaua Bucuresti si Chelsea Londra, in care echipa din Ghencea i-a invins pe britanici cu 1-0, a fost urmarit de aproximativ 4,7 milioane de oameni la nivel national , inregistrand astfel o cota de piata de 25,1%, conform datelor Kantar Media, copyright ARMA (Asociatia Romana de Masurare a Audientelor), prelucrate de departamentul de cercetare al agentiei de media Starcom MediaVest.

Pe locul al doilea s-a aflat Kanal D cu emisiunea Roata Norocului care a fost urmarita de circa 1,2 milioane de oameni, inregistrand o audienta de 6,3%. Locul al treilea a fost ocupat de catre Antena 1, postul avand o audienta de 757.000 de oameni la nivel national si o cota de piata de 4%.

Pe de alta parte, pe publicul comercial (oameni din mediul urban cu varste intre 18-49 de ani), meciul dintre Steaua si Chelsea de pe Pro TV a fost urmarit de 1,29 milioane de oameni, inregistrand o cota de piata de 23,2%.

Partida dintre echipa patronata de Gigi Becali si cea a rusului Roman Abramovici a mai fost transmisa si de Digi Sport (post pentru care nu sunt insa masurate audientele) si de Dolce Sport.

Meciul retur se va desfasura joi, pe 14 martie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Proprietarul Pro TV a scazut pe bursa dupa anuntul vanzarii