Bogdan Moraru preia echipa de creatie Draftfcb, dupa zece ani de campanii creative si recunoastere in industrie alaturi de Propaganda.

Bogdan Moraru si-a facut debutul in publicitate in anul 2000, ca Art Director la Prospero, a continuat pentru scurt timp alaturi de Brands&Bears iar in ultimii zece ani a fost, pe rand, Art Director, Head of Art Direction si Creative Director la Propaganda.

El a fost nominalizat la Cannes, Eurobest si a primit premii la Epica, Effie, Internetics sau ADC.

“Am venit la Draftfcb cu gandul ca mi-ar placea ca agentia asta sa aiba, si in Romania, reputatia excelenta pe care o are la nivel de retea”, spune Bogdan Moraru.

Printre clientii din portofoliul Draftfcb se numara Beiersdorf (NIVEA, NIVEA Men, Eucerin), Cris-Tim, Fashion House Outlet Centre, HBO Romania, JTI (Camel, Glamour, Sobranie), Kika, Kraft Foods (Oreo, Tuc), Madame Lucie, Philips, SCA Hygene (Zewa), Unicredit si Vodafone.

Compania are peste 9500 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari. In Romania, Draftfcb are o echipa de 75 de oameni si ofera, de peste 15 ani, solutii integrate de comunicare.

Citeste si:
Cinci motive pentru care managerii isi dau demisia din companii
Top 5 motive pentru care...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cel mai mare administrator de fonduri din Romania are un nou sef