Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Advertising si Webstyler pentru publicatia Gandul.info a obtinut marele premiu in sectiunea Digital Campaigns la Golden Drum, cel mai important festival de comunicare din Europa Centrala si de Sud-Est.

Acesta este primul Grand Prix primit de GMP sau Webstyler la Golden Drum ori alta competitie internationala.

”Why don’t you come over?”, campania realizata in Romania ce s-a bucurat de cea mai mare vizibilitate internationala, a venit ca un raspuns al Gandul.info, GMP Advertising si Webstyler la campania britanica menita sa stopeze ”exodul” de romani in Marea Britanie, odata cu ridicarea restrictiilor de pe piata muncii in ianuarie 2014. Campania s-a raspandit in doua saptamani in toata lumea, implicand activ sute de mii de romani si generand peste 100 de aparitii in presa internationala, echivalentul a 2 milioane de euro free media.

"Nu este o coincidenta ca primul Grand Prix primit de GMP Advertising vine din zona comunicarii digitale. Industria de comunicare se schimba, iar noi nu putem sta deoparte, spectatori, ci contribuim la schimbare. Incepand cu acest an, GMP si-a propus sa exploreze cat mai mult zona comunicarii digitale" a declarat Felix Tataru, directorul general al GMP.

Intreaga campanie a fost finantata din fonduri private si nu a fost afiliata cu nicio institutie politica sau guvernamentala din Romania sau din alta parte.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri