GMP a castigat contul de creatie si strategie al Volkswagen

GMP Advertising, una dintre cele mai mari agentii de publicitate de pe piata locala, furnizeaza din aceasta luna servicii de creatie si strategie pentru Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si pentru autovehicule comerciale, in urma castigarii pitch-ului organizat de catre Porsche Romania la sfarsitul anului trecut.

"Suntem onorati sa adaugam in portofoliul GMP Advertising unul dintre cele mai iubite branduri de catre pasionatii de masini din intreaga lume, premiat nu cu mult timp in urma cu prestigiosul trofeu Cannes Advertiser of the Year”, a afirmat Mihai Gongu (foto), director de creatie in cadrul GMP Advertising.

Agentia va asigura comunicarea brandului Volkswagen pe piata din Romania prin servicii integrate ca ATL, BTL, social media sau online.

Marca Volkswagen a fost anul trecut cea mai bine vanduta marca de import cu un volum de 7301 livrari.

GMP Advertising, parte a GMP Group, este una dintre cele mai mari agentii independente din Romania, compania avand afaceri de 3,8 milioane de euro in 2012. In cei 13 ani de existenta, agentia fondata de Felix Tataru a lucrat pentru branduri precum Timisoreana, Romtelecom, Baumax, Arctic, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato.

Citeste si:
GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza
GMP Advertising si WEBSTYLER...

GMP Advertising a fost recunoscuta anul trecu drept "Agentia Independenta a Noii Europe" la Golden Drum, cel mai important festival de publicitate din Europa de Est.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri