Amalia Nastase si Razvan Vasilescu, managerii companiei de comunicare Eventures afiliaza agentia la Havas Sports & Entertainment (HS&E), reteaua de brand engagement a Havas, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel global.

Prin acest parteneriat, Havas Sports & Entertainment isi extinde operatiunile in Estul Europei, reteaua fiind deja prezenta in pietele din Polonia si Rusia.

Eventures detine cativa clienti comuni cu HS&E, precum LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton), BMW, BBC si Adidas.

”Acest parteneriat reprezinta un pas important in dezvoltarea agentiei noastre, avand in vedere faptul ca vom beneficia de palmaresul global, expertiza si oportunitatile pe care ni le ofera aceasta retea de referinta in materie de sport si divertisment. Asteptam cu nerabdare sa le putem oferi clientilor nostri servicii complete si o vizibilitate extinsa pe plan international prin crearea unei punti de legatura intre agentiile noastre. Si aici ma refer la un exemplu concret: StratoSfera, cea mai mare sfera de proiectie din lume, va sta la dispozitia clientilor HS&E si Havas pentru evenimentele organizate in viitor”, Amalia Nastase, Managing Partner eventures, a declarat:

Colaborarea intre Eventures si HS&E va fi sprijinita de grupul Havas Media din Romania, condus de Dinu Teretean.

Eventures ofera servicii de comunicare precum PR, BTL, corporate affairs, campanii ATL, comunicare digitala si managementul reputatiei de brand.

Printre cei mai importanti clienti ai eventures, s-au numarat, de-a lungul timpului, branduri precum Burberry, Louis Vuitton, Givenchy, BBC Knowledge, BMW, adidas, Moët&Chandon, San Pellegrino, Citibank, Finlandia, Mega Image, GDF Suez, Gerovital, La Strada, Europa FM, Fundatia Renasterea sau Asociatia Salvati Copiii.

De aemenea compania a creat MyProjekts, o retea online care permite persoanelor fizice, companiilor si brandurilor sa interactioneze, sa se promoveze reciproc prin intermediul unor evenimente diferite, intalniri, oferte, cereri de sponsorizare si multe altele (www.myprojekts.com).

Havas Sports & Entertainment este reteaua globala de brand engagement a Havas, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel global.

Lista clientilor internationali include: adidas, Atos, BBVA, BMW, BP, Compania Coca-Cola, Danone, Delta Air Lines, EDF, ESPN, Hyundai, Kia, Lloyds Banking Group, LVMH, Mars, Nike, Orange, Procter & Gamble, PSA Peugeot Citroën, Puig, Reebok, Reckitt Benckiser, Santander, Fundatia Natiunilor Unite, Victoria’s Secret, YouTube si organizatii sportive, precum Roland Garros, Asociatia Argentiniana de Tenis, Premier League din Anglia, FIFA, Federatia Franceza de Golf, Federatia Internationala de Rugby, Federatia Italiana de Rugby, Major League Baseball si Liga Nationala de Fotbal din SUA.

Havas Sports & Entertainment este principalul organizator al Global Sports Forum.

Sursa foto: Contul de Facebook al Amaliei Nastase

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri