Cel mai indragit magazin comercial de catre locuitorii orasului Cluj-Napoca este Auchan, urmat de Kaufland si Lidl, iar cel mai apreciat magazin de electroIT este Altex, urmat de Domo si eMag, conform agentiei de marketing Loopaa care analizeaza marcile preferate la nivel de Cluj-Napoca.

Loopaa a luat in calcul notorietatea brandurilor si frecventa de cumparare. Restaurantul in care majoritatea respondentilor prefera sa ia masa este Marty, la mica distanta situandu-se KFC si Toskana. Interservisan e castigatorul la categoria centre medicale private, urmat de Regina Maria si Medstar, iar in ceea ce priveste farmaciile, se pare ca formula perfecta e detinuta de Catena, locurile urmatoare fiind ocupate de Sensiblu si Remedium. OMV este liderul in cazul benzinariilor, urmat de MOL si Petrom.

In cadrul studiului, sunt evidentiate si motivele care stau la baza alegerii unui anumit brand, fie ele situationale sau emotionale, si sunt urmarite gradul de atasament fata de o marca si usurinta inlocuirii acesteia. Studiul a chestionat peste 600 de clujeni, atat online, cat si offline.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri