Carrefour Romania, unul dintre cei mai importanti retaileri pe plan local, lanseaza in perioada 1-7 mai o campanie inedita, disponibila in toate hipermarketurile din retea, prin care ii invita pe clienti intr-o calatorie in Romania anilor ’80 prin intermediul celor mai cunoscute branduri ale vremurilor respective.

Circa 70 de branduri romanesti, care au marcat perioada anilor de dinainte de Revolutia din 1989, participa la aceasta campanie si reconstituie un decor specific de alimentara. Astfel, in cadrul amenajat sunt expuse spre vanzare produse precum bicicletele Pegas, masinile de spalat Indesit, jocuri precum “Nu te supara, frate!” sau “Piticot”, bauturi racoritoare precum Pepsi-Cola sau Borsec, laptele demachiant Doina, sapunurile Fa, crema Norvea, biscuitii Eugenia sau ciocolata Rom.

“Cand ma gandesc la acea perioada primele branduri care imi vin in minte sunt laptele Doina, Pepsi-Cola, Borsec si Eugenia. Am investit in aceasta campanie pana in 50.000 de euro”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.

Potrivit acesteia, in ultimii doi ani s-a remarcat o reorientare a consumatorilor catre brandurile romanesti sau produsele realizate local. In proportie de 90% marcile private comercializate de Carrefour in Romania sunt realizate pe plan local, spune Mihai.

Retail jobs

“E mult mai greu sa produci marca privata pe plan loca, procesul este mai indelungat, insa astfel cream locuri de munca si incurajam productia locala. Mai mult, 12% din vanzarile noastre este sustinut de marci private romanesti”, a mai explicat Andreea Mihai.

In prezent, Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 171 de magazine - 25 hipermarketuri "Carrefour", 80 supermarket-uri "Market", 65 magazine de proximitate "Express" si un magazin online.

Retailerul a raportat anul trecut vanzari de un miliard de euro, in crestere cu 2% fata de 2012.

In decembrie anul trecut, Tribunalul Bucuresti a aprobat cererea de intrare in insolventa a Carrefour Romania din partea unui furnizor care avea de recuperat o datorie de 180.000 euro. In aprilie Carrefour a obtinut in instanta suspendarea definitiva a procedurii de intrare in insolventa.

Citeste si:
Retail-ul alimentar din România ar putea trece de 142 de miliarde...
Retail-ul alimentar din...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri F