United Romania Breweries Bereprod (URBB) a numit un nou vicepresedinte de marketing. Astfel, Paul Markovits il va inlocui in functie pe Roccos Cosmatos, care a detinut aceasta pozitie din mai 2012 si pana in prezent, la incheierea mandatului.

Paul Markovits va fi responsabil de strategia de marketing pentru toate marcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guiness, Granini si Bilbor. Cu o experienta de peste 20 de ani in marketing, el a coordonat campaniile de promovare pentru marci precum P&G, Vodafone si marci de bere.

Noul vicepresedinte are 46 de ani si a absolvit Clifornia State University Chico cu un master in International Marketing Communication si a urmat cursuri de profesionale la scoala de afaceri INSEAD. In anul 2010, Markovits a primit din partea International Advertising Association Romania (IAA) distinctia “IAA excellence Award for Marketing Innovation”.

URBB este un producator local de bere, bauturi racoritoare si apa minerala. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guiness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si marca de apa minerala Bilbor.

Citeste si:
URBB lanseaza berea Bucur - bere de bulevard la sticla
URBB lanseaza Bucur - bere de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Cum s-au schimbat hobby-urile românilor în timpul carantinei
Setari Cookie-uri