O noua campanie despre Romania ruleaza zilele acestea pe TV si va continua pe o perioada de 15 luni. Campania Aici simt ca renasc, lansata pe 20 iunie, are un buget de media de aproape patru milioane de euro, din fonduri europene, si este gestionat de agentia McCann Erickson.

Noua campanie urmareste implementarea planurilor operationale de marketing pentru brandul turistic national. Obiectivele campaniei sunt de a comunica intr-un mod puternic, creativ si memorabil elementele de diferentiere ale brandului turistic Romania, au spus reprezentantii ANT pentru paginademedia.ro.

Citeste articolul pe Pagina de media.

Sursa foto: Captura foto: SpotON Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri