Leo Burnett, agentia care se va ocupa de rebrandingul McDonald's

Leo Burnett a fost agentia aleasa sa refaca imaginea brandului McDonald's. Conceptul oferit de Leo Burnett este prevazut sa apara intr-o campanie majora spre finalul acestui an, potrivit Advertising Age.

Leo Burnett este deja in vizorul McDonald’s pentru a schimba fata produsului Happy Meal, precum si a serviciilor de marketing prin intermediul Arc Arm, chiar daca DDB a fost agentia principala multa vreme pentru McDonald’s. Compania a contactat ambele agentii de publicitate pentru a veni cu idei noi de campanie.

Leo Burnett, parte a companiei Publicis, se va ocupa de serviciile de creatie, iar DDB, parte a Omnicom Group, se va ocupa de activitatile clasice de marketing. Avand in vedere componenta globala a acestui mesaj, conceptul oferit de Leo Burnett are in vedere depasirea granitele Statelor Unite, insa un lucru sta sub semnul intrebarii: cum vor reusi sa comunice cele doua agentii, astfel incat sa nu existe contradictii?

Sursa foto: Mediafax Foto

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri