Leo Burnett Romania provoaca concurentii de la Graffiti BBDO si Saatchi sa isi toarne galeti cu apa in cap [VIDEO]

Agentia Leo Burnett Romania a intrat “in jocul” Ice Bucket, o miscare globala care are ca scop strangerea de fonduri pentru cei bolnavi de scleroza amiotrofica laterala, donand bani pentru aceasta cauza si totodata turnandu-si galeti de apa pe capete.

Reprezentantii Leo Burnett Romania i-au provocat sa isi toarne o galeata/galeti de apa in cap pe concurentii de la Graffiti BBDO si Saatchi & Saatchi.

Leapsa cu gheata (Ice Bucket Challenge) a debutat in Noua Zeelanda corelata cu o campanie de donatii pentru bolnavii de cancer. La scurt timp, "leapsa" a ajuns in SUA intr-o campanie umanitara de constientizare pentru scleroza laterala amiotrofica, cunoscuta sub numele boala Lou Gehrig. Leapsa cu gheata presupune sa iti torni o galeata de apa foarte rece in cap, iar apoi sa nominalizezi alte persoane care au la dispozitie 24 de ore pentru a face acelasi lucru sau sa doneze o suma de bani catre o organizatie de caritate. Provocarea a fost acceptata de sportivi, de celebritati, dar si de manageri de top, cum ar fi Tim Cook, Bill Gates si Mark Zuckerberg, dar si artisti precum Dr. Dre, Eminem, Justin Timberlake.



Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Pandemia de Covid-19 a dus la o scădere cu 16,5% a pieței de media
Setari Cookie-uri