Imobiliare.ro lanseaza primul spot TV, in cadrul unei campanii integrate de marketing, care include alaturi de TV si online si outdoor, cu un buget de 6 cifre.

Primul spot publicitar Imobiliare.ro va fi difuzat pe 14 posturi de televiziune (printre care Prima TV, TVR1, TVR2, Realitatea TV, National TV) in perioada septembrie - octombrie. Productia are ca scop cresterea vizibilitatii brandului Imobiliare.ro in randul potentialilor cumparatori de locuinte (oameni de regula tineri, cu un stil de viata dinamic) si isi propune sa atinga un prag de 3,6 milioane de utilizatori (din mediul urban). Pe langa spotul TV, initiativa de marketing include o serie de campanii difuzate pe YouTube si alte sute de site-uri, precum si amplasarea catorva zeci de panouri publicitare pe A1, drumuri nationale si in cateva mari orase ale tarii. Investitia companiei este de 6 cifre. Imobiliare.ro este cel mai nou business online care alege sa mearga cu publicitate in TV dupa ce platformele generaliste Tocmai.ro, Okazii.ro sau Olx.ro au investit masiv in acest canal de promovare.

„Piata imobiliara iese din perioada gri in care s-a aflat ani buni. In acelasi timp, piata imobiliara online din Romania, evaluata acum la cateva milioane de euro anual, intra intr-o etapa de maturizare. In calitate de lider pe acest segment, am decis ca este momentul oportun sa investim intr-o prima campanie integrata prin care adresam direct vizitatorii. Aceasta investitie este dublata de modificari majore aduse site-ului”, subliniaza Daniel Crainic, director de marketing in cadrul Imobiliare.ro.

Pentru 2014, echipa din spatele Imobiliare.ro (ce numara peste 50 de angajati si colaboratori) are ca obiectiv depasirea pragului de doua milioane de euro ca cifra de afaceri – ceea ce reprezinta un avans de circa 35% fata de 2013. Pe langa consolidarea activitatii pe segmentele de piata pe care activeaza deja (agentii imobiliare, dezvoltatori, proprietari, banci), compania isi propune si lansarea pe piata evaluatorilor, programata pentru aceasta toamna.

Compania a dezvoltat si o noua versiune de homepage a portalului, cu accent pe factorul vizual, ce va contribui, totodata, la consolidarea brandului Imobiliare.ro.

Prima campanie de advertising Imobiliare.ro este o creatie semnata Ema Prisca, presedinta ADC*RO (Art Directors Club Romania).Pentru realizarea spotului a oferit consultanta Simona Costea, iar productia a fost realizata de Reload Film, cu Bogdan Barbulescu in calitate de regizor si Traian Ardac in calitate de producator.

Lansat in ianuarie 2000, www.imobiliare.ro este primul si cel mai accesat portal imobiliar din Romania. Portalul a depasit de curand pragul de 909.000 de vizitatori unici pe luna si cuprinde cea mai mare baza de oferte din toate categoriile imobiliare la nivel national.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri