O noua pozitionare pentru agentia Republika: propria divizie de PR

Agentia de social media Republika Interactive devine Republika – agentie de comunicare cu ADN digital si lanseaza propria divizie de PR, condusa de Zenovia Grama.

Republika ofera clientilor sai servicii integrate de comunicare, de la digital marketing si PR la dezvoltare software si aplicatii interactive. “Zona de digital PR devine una dintre directiile de dezvoltare prioritare pentru noi. Extinderea serviciilor reprezinta o parte din planul nostru de a ne creste aria de competenta atat pe dezvoltarea de strategii de comunicare pe termen lung cat si pe implementare”, afirma Justin Kadima, managing partner Republika.

Divizia de PR a agentiei de comunicare va avea o echipa de patru specialisti in comunicare si va fi condusa de Zenovia Grama, care are o experienta de 10 ani in industria comunicarii.

“Industria de PR este renumita pentru abilitatea sa de a se transforma pentru a ramane in echilibru. Noile campanii de PR includ tactici clasice alaturi de continut masiv in sfera digitala si adevarate strategii in social media. Ceea ce ne propunem la Republika este sa oferim clientilor nostri idei care pot fi implementate atat in online cat si in offline astfel incat consumatorul sa interactioneze mai usor cu brandul”, a declarat Zenovia Grama, PR director Republika (foto stanga).

Zenovia Grama are o experinta de zece ani in comunicare, pana in prezent dezvoltand si implementand strategii de comunicare pentru companii precum: Forum Film, Baneasa Shopping City, Cine Grand, Agricola Bacau, Tuborg Romania, Halewood Romania, dar si artisti internationali precum Alexandra Stan, Emil Rengle sau Viky Red.

Citeste si:
Cum va arata brandul care "smulge" cardul din portofel
Foodwise Marketing: Brandul...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri