Bogdan Prajisteanu pleaca de la Antena Group: Strategia lui ar fi putut genera "ruperi de ritm"

Bogdan Prajisteanu, numit doar in urma cu cateva luni director comercial al Antena Group, a parasit compania. Motivul? Discrepanta de viziune.

“Antena Group anunta incetarea contractului de colaborare cu Bogdan Prajisteanu. Acesta a fost numit director comercial al companiei in urma cu cateva luni, in vederea stabilirii unei strategii de vanzari multimedia, avand in centru platforma vasta de comunicare din grup. Modelul propus de Bogdan Prajisteanu ar fi necesitat o perioada importanta de research, training si implementare, ceea ce intr-o piata tv alerta ar fi putut provoca ruperi de ritm”, au anuntat reprezentanti Antena Group.

Potrivit oficialilor Antena Group, avand in vedere discrepanta dintre viziunea sa de management, pe de o parte, si obiectivele si termenele asumate de catre companie, pe de alta parte, conducerea Antena Group si Bogdan Prajisteanu au hotarat, de comun acord, incheierea acestei colaborari. “Bogdan Prajisteanu este un om charismatic, cu experienta in publicitate, dar in televiziune exista reguli care nu pot fi ignorate. Ii multumim pentru schimbul de idei si ii uram succes in proiectele sale viitoare”, a declarat Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group.

Ce va face Bogdan Prajisteanu in continuare?

Bogdan Prajisteanu si-a inceput cariera in media si publicitate in 1994 la agentia Mediacom. El a condus timp de peste 6 ani, pana in toamna lui 2013 agentia MEC Romania. Fostul publicitar a declarat pentru paginademedia.ro ca pe viitor ar putea investi in comert online, dar ca momentat va lua o pauza. „Deocamdata, imi voi lua un scurt ragaz, ca sa reflectez la aceasta colaborare care s-a incheiat. Dupa aceea, as fi interesat sa ma concentrez pe zona de dezvoltare de site-uri de continut si de comert online”, a spus Prajisteanu. Cititi pe paginademedia un interviu cu Bogdan Prajisteanu pe tema plecarii din Antena Group.

Citeste si:
Agentia de media MEC o numeste la conducere pe Oana Padure
Agentia de media MEC o...

Sursa foto: Mediafax Foto

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri