Cum aduci un brand pe primul loc, cum mentii un brand pe primul loc

Ce este un brand? Un logo, un slogan, un produs? Toate astea la un loc, insotite de emotie. Pentru ca un brand nu poate exista fara consumatorul lui.

Perceptia acestuia defineste produsul tau, serviciile pe care le oferi sau compania ta. Lucrurile indispensabile pentru definirea unui brand, pentru pozitionarea lui pe piata, dar si pentru supravietuirea lui au fost discutate la Brand Managers Summit 2015.

Brandurile trebuie sa se reinventeze, pentru a capta audienta. Dar in ce directie ar trebui sa mearga? Unul dintre instrumentele pe care brand managerii le au la dispozitie sunt datele. Big Data te ajuta sa afli mai mult despre consumator, putand astfel sa iti creezi o strategie de marketing eficienta.

Citeste articolul pe Cariereonline.ro.

Citeste si:
Brandul de fasion MARC O’POLO deschide un nou magazin
Brandul de fasion MARC O’POLO...
Sursa foto: Brand/Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri