CNADNR, un mamut cu peste 6.000 de salariati, admite intr-un plan de actiune de aproape 30 de pagini ca are o problema de imagine, ca "relatiile de colaborare din interior sunt dezechilibrate", iar solutia este angajarea de personal specializat in comunicare publica si gestionarea crizelor.

O institutie cu un buget anual de peste 1,5 miliarde euro, dar care nu reuseste sa construiasca nici 100 km de autostrada pe an, publica la jumatatea anului planul de actiune pentru 2015, noteaza Mediafax. Fata de fostul ministru al Transporturilor, Ioan Rus, seful CNADNR Narcis Neaga se angaja la inceputul anului ca va redacta pana la finele lunii februarie un plan de management al companiei pe care o conduce din 2013.

Una din modalitatile de remediere a imaginii negative este editarea unui raport anual, cu termen de finalizare pana la 30 iunie. Planul de actiune include, printre altele, o descriere a retelei de drumuri si autostrazi, regimul juridic de organizare al companiei, premisele financiare pentru acest an si o serie de strategii / directii de actiune / obiective specifice.

In document se arata, printre altele, ca din fondurile necesare pentru asigurarea unor conditii minime de viabilitate a drumurilor nationale, respectiv 1,7 miliarde lei, CNADNR nu dispune decat de 30%, iar pentru executia lucrarilor de intretinere a podurilor banii acopera doar 18% din necesarul de 135 milioane lei.

Sursa foto: drum in constructie / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri