Bogdan Ionita este din luna mai noul director de strategie al agentiei de publicitate Lowe, cu afaceri de 2,8 milioane de euro anul trecut, el coordonand echipele de cercetare, planning si strategie al companiei

Managerul a lucrat campanii pentru clienti precum Gothaer, Johnson&Johnson, Scandia Food, Unilever, Veka sau Zizin, si a contribuit la castigarea unor clienti noi, precum AFI Palace Malls sau SKOL.

„Cand am intrat in publicitate, primul exercitiu pe care l-am facut a fost sa ma joc cu un scaun, incercand sa gasesc alta optica din care-l puteam privi. Cred in perspectivisim, in capacitatea oamenilor de a intoarce o problema pe toate partile. Acesta este un exercitiu care demonstreaza cum campaniile bune reusesc sa gaseasca solutii pentru probleme care par imposibile sau isi gasesc rezolvarea in clisee. In planificare, nevoia de a gasi noi perspective este primordiala; trebuie sa intelegi consumatorul in cele mai mici detalii, astfel incat sa gasesti acel insight. In egala masura, cred in tehnica pasilor marunti. Nu iti poti propune sa realizezi peste noapte niste obiective de brand care se ating intr-un an, dar iti poti propune ca in fiecare zi sa fii mai bun”, spune Ionita.

Bogdan Ionita a lucrat, in agentii locale si multinationale, pentru branduri din industrii diverse: telecom, bere, ciocolata, bauturi energizante, panificatie, banking, tobacco.

Numirea lui Bogdan Ionita vine la scurt timp dupa ce Vasile Alboiu a devenit director de creatie (CCO) al grupului Lowe, pozitie din care coordoneaza activitatea tuturor echipelor de creatie din grup. Formula condusa de Alboiu asigura o perspectiva completa, care acopera creatie traditionala, digitala, PR si BTL, intr-un produs creativ contemporan.

Gheorghe Lapadat, noul...
Citeste si: FNGCIMM are un nou director general

Lowe este agentia de creatie a grupului de companii Lowe Romania din care mai fac parte Initiative, BPN, Golin, Seniorhyper, Mobile Works si Medic One.

Agentia este premiata la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, ADCro*.


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cum poate fi eliminat amatorismul in management?