Oana Marinescu, OMA Vision: Enescu nu trebuie tinut pe raft, sub praf, trebuie sa fie in viata fiecaruia dintre noi

George Enescu, cel mai cunoscut compozitor roman si cel care a inspirat crearea Festivalului Enescu- cel mai puternic brand cultural al tarii, nu trebuie tinut pe un raft, sub praf, ci trebuie sa fie prezent in vietile noastre, ale tuturor, a declarat intr-o conferinta de presa Oana Marinescu, directorul de comunicare al evenimentului si managing director al OMA Vision, agentia care se ocupa de promovarea festivalului.

“Vrem ca prin acest festival, Enescu sa ajunga acolo unde trebuie sa fie. Nu pe un raft, sub praf, ci in viata ficaruia dintre noi. Aceasta este viziunea festivalului despre eveniment. Viziunea mea o voi prezenta la 70 de ani, cand imi voi scrie memoriile”, a adaugat Marinescu.

De altfel, Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei, a remarcat acelasi lucru, ca festivalul nu trebuie sa fie doar pentru o elita a societatii, ci trebuie sa se adreseze tuturor romanilor.

„Festivalul a devenit un eveniment social pentru ca muzica este un fenomen social, nu este doar pt elite. Muzica a coborat in strada”, a afirmat Oprescu in cadrul conferintei care a strans organizatori si parteneri ai evenimentului, dar si artisti.

Marile Orchestre, in direct pe Bulevardul Unirii

Astfel, Oprescu a facut referire la Bulevardul Artelor, mai exact la faptul ca pe Bulevardul Unirii (sectiunea spre Piata Alba Iulia) se vor transmite gratuit, in direct, zece concerte din ciclul „Marile Orchestre ale Lumii” prezente pe scena Salii Palatului din Bucuresti.

Citeste si:
Festivalul Enescu online: concertele lui Enescu oferite gratis...
Festivalul Enescu online:...

El a adaugat ca Primaria Municipiului Bucuresti a incercat sa faca ca muzica clasica sa devina accesibila cat mai multor oameni in 2008, cand a fost organizat un concert in fata Bancii Nationale a Romaniei.

„Au participat in jur de 2.000-2.500 tineri, batrani, adulti si copii. Foarte multi copii. Iar ei m-au impresionat mai mult decat adultii. Pentru ca s-au asezat pe caldaram si au stat nemiscati pana spre finalul spectacolului”, a explica Sorin Oprescu.

Editia a 22-a a Festivalului George Enescu se desfasoara intre 30 august si 20 septembrie.

Cu aceasta ocazie, Bucurestiul ar putea atrage in jur de 20.000 de turisti straini, potrivit datelor organizatorilor. La acestia se adauga circa 2.500 de artisti straini, adica interpreti din cadrul evenimentului.

Citeste si:
TVR redevine co-producător al Concursului Enescu 2020
TVR redevine co-producător al...

Astfel, business-urile de turism din Capitala (hoteluri, restaurante, companii de taximetrie, institutii culturale si alte activitati de divertisment) ar putea castiga intre 10 si 25 de milioane de euro, in functie de numar de turisti atrasi.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri