Actorul John Malkovich si regizorul Robert Rodriguez vor realiza un film, intitulat "100 Years", care va fi lansat abia peste un secol, informeaza allocine.fr.
John Malkovich a fost angajat de un brand de bauturi alcoolice de lux, Cognac Louis XIII, pentru a realiza un film care va putea fi vizionat abia peste un secol. Pentru acest proiect insolit, actorul a ales sa colaboreze cu regizorul Robert Rodriguez.

Insa de ce acest titlu - "100 Years"? Acesta este principiul urmarit de brandul Cognac Louis XIII: sa produca un coniac centenar si de o finete rara. Sticlele de coniac consumate in zilele noastre au fost imbuteliate in urma cu un secol, in 1915, anul in care regizorul american David W. Griffith, un pionier al tehnicilor cinematografice moderne, supranumit "inventatorul Hollywood-ului", a lansat filmul "Nasterea unei natiuni", potrivit Mediafax.

Brandul Cognac Louis XIII l-a angajat pe actorul John Malkovich - care si-a imaginat trei versiuni ale viitorului omenirii - pentru aceasta comanda, din care nicio imagine nu va fi prezentata public inainte de anul 2115. Insa cum va fi organizata proiectia respectiva peste un secol? Potrivit site-ului io9, directorii de la Cognac Louis XIII au inventat un sistem de tichete din metal, pe care clientii brandului vor putea sa le transmita mostenitorilor lor, de la o generatie la alta. In ceea ce priveste filmul in sine, acesta va fi conservat pe pelicula. Generatiile viitoare vor avea deci nevoie de un proiector pentru a putea sa il vizioneze.

Nicio imagine din acest proiect cinematografic nu va fi prezentata publicului larg. Singurele imagini vizibile in acest moment provin din trei filme de tip trailer, care prezinta versiuni diferite ale viitorului, alese de John Malkovich: o lume post-apocaliptica in care natura a recucerit planeta, un viitor nostalgic care ii duce pe spectatori cu gandul la "Blade Runner" si o lume in care tehnologia este omniprezenta.

Citeste si:
Fost gardian de lagăr nazist,inculpat pentru complicitate la peste...
Fost gardian de lagăr nazist,...

Un alt film explicativ, in care John Malkovich si Robert Rodriguez explica acest proiect in detalii, este, de asemenea, disponibil pe internet. Acest material de prezentare a proiectului "100 Years" - insotit de subtitlul "the movie you will never see" ("filmul pe care nu il veti vedea niciodata") - se incheie cu o secventa cu John Malkovich care spune: "Numele meu a fost John".

John Malkovich, nascut in 1953, este actor, producator si regizor si a aparut in ultimele trei decenii pe afisele a peste 70 de lungmetraje. A fost de doua ori nominalizat la premiul Oscar, pentru rolurile din "Locuri in inima/ Places in the Heart" (1984) si "In bataia pustii/ In the Line of Fire" (1993). Printre filmele in care a jucat se numara "Moartea unui comis-voiajor" (1985), "Menajeria de sticla" (1987), "Imperiul soarelui" (1987), "Oameni si soareci" (1992), "Avionul condamnatilor" (1997), "In pielea lui John Malkovich" (1999), "Libertinul" (2005), "Viata lui Gustav Klimt" (2006), "Citeste si arde" (2008), dar si filmele din franciza "Greu de pensionat/ Red" (2010).

Robert Rodriguez este regizor si producator, cunoscut pentru "Machete: Ucigas meserias" si "Sin City: Am ucis pentru ea", fondator al retelei de televiziune prin cablu americane El Rey, fiind considerat una dintre cele mai influente personalitati latino din lumea showbizului american.

Citeste si:
Companiile renunță la Facebook în favoarea Instagram și TikTok
Companiile renunță la...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri