Titlurile Disney sunt cele mai vandute in cadrul diviziei de carte pentru copii a Litera, cel mai mare editor de carte din Romania, cu afaceri de 10 milioane de euro anul trecut, a declarat pentru emisiunea Wall-Street 360, Marin Vidrascu, director executiv al companiei.

--

Astfel, titlurile Disney au vanzari de circa doua milioane de euro, inseamnand in jur de 20% din cifra de afaceri a companiei si jumatate din businessul de carte pentru copii. In topul vanzarilor de carte pentru copii, titlurile Disney sunt urmate de cele ale National Geographic si cartile de fictiune.

Disney si National Geographic inseamna circa 75% din vanzarile de carte pentru copii, de patru milioane de euro, ale Litera.

La nivel istoric, cea mai bine vanduta franciza Disney in Romania este Regatul de Gheata, aceasta fiind lansata in urma cu doi ani si cuprinzand 50 de titluri.

Pe de alta parte, anul trecut cele mai de succes titluri Disney au fost Violetta si Descendentii.

“In 2016, dintre colectiile Disney mizam pe Zootropolis si Soy Luna, care este continuarea Violettei, dar se adreseaza unor copii mai mici. De exemplu, daca Violetta este mai ales pentru adolescenti, Soy Luna este si pentru copii de 9-10 ani. Vom lansa in mai acest titlu, cand se va lansa si filmul. Pentru astfel de titluri conteaza foarte mult filmul din spate. De exemplu, Zootropolis l-am lansat in ianuarie, iar filmul a fost lansat in urma cu o luna, iar cresterea pe care am inregistrat-o ulterior a fost de 150%”, a explicat Vidrascu.

Divizia de carte pentru copii a Litera include in jur de 600 de titluri, iar anul acesta va mai adauga 300.

Piata de carte pentru copii este estimata la circa 30 de milioane de euro, reprezentand jumatate din intreaga piata de carte din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri