Investitiile in publicitate vor creste anul acesta cu 6% la circa 351 de milioane de euro, canalul preferat de advertiseri fiind televiziunea, care va atrage anul acesta bugete de 225 de milioane de euro, conform MediaFact Book, studiu realizat de agentia de media Initiative

Anul trecut bugetele pentru achizitia de spatiu publicitar au fost de circa 332 de milioane de euro, in crestere cu 6% fata de 2014.

Televiziunea a atras 212 milioane de euro, digitalul 57 de milioane de euro, OOH- 28 de milioane de euro, radio -19 milioane de euro, iar presa scrisa- 16 milioane de euro.

Cei mai mari investitori in publicitate au fost operatorii de telecomunicatii (cu bugete de 50 mil. euro), produsele si serviciile medicale- 39 milioane de euro, produse cosmetice si de ingrijire - 36 de milioane de euro.

Pe de alta parte, agentia estimeaza ca anul acesta televiziunea va ajunge la bugete de 225 de milioane de euro, internetul - 64 de milioane de euro, OOH- 28 de milioane de euro, radio- 20 de milioane de euro, iar presa scrisa- 14 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri