Investitiile in publicitate vor creste anul acesta cu 6% la circa 351 de milioane de euro, canalul preferat de advertiseri fiind televiziunea, care va atrage anul acesta bugete de 225 de milioane de euro, conform MediaFact Book, studiu realizat de agentia de media Initiative

Anul trecut bugetele pentru achizitia de spatiu publicitar au fost de circa 332 de milioane de euro, in crestere cu 6% fata de 2014.

Televiziunea a atras 212 milioane de euro, digitalul 57 de milioane de euro, OOH- 28 de milioane de euro, radio -19 milioane de euro, iar presa scrisa- 16 milioane de euro.

Cei mai mari investitori in publicitate au fost operatorii de telecomunicatii (cu bugete de 50 mil. euro), produsele si serviciile medicale- 39 milioane de euro, produse cosmetice si de ingrijire - 36 de milioane de euro.

Pe de alta parte, agentia estimeaza ca anul acesta televiziunea va ajunge la bugete de 225 de milioane de euro, internetul - 64 de milioane de euro, OOH- 28 de milioane de euro, radio- 20 de milioane de euro, iar presa scrisa- 14 milioane de euro.

Citeste si:
Decaderea TV-ului in media: cand ar putea fi depasit de digital?
Decaderea TV-ului in media:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Digitalul, cea mai mare crestere din piata de media, de 17%