(P) NESCAFE Dolce Gusto si will.i.am sarbatoresc reinventarea clasicului prin creativitate

NESCAFÉ® Dolce Gusto®, sistemul premium si inovativ de bauturi, a dat startul campaniei „Creativitatea reinventeaza clasicul”, al carei ambasador global este faimosul si multi-premiatul producator muzical will.i.am. Campania aduce in prim plan puterea creativitatii de a reinventa clasicul atat in industria muzicala, cat si in universul cafelei.

“Doar prin creativitate poti reinventa clasicul” - will.i.am

Iubitorii de cafea isi doresc sa traiasca experienta perfecta oferita de o cafea de calitate. Astfel, NESCAFÉ® Dolce Gusto® ii ajuta sa experimenteze o cafea desavarsita, care depaseste conventionalul.

Pentru a arata modalitatea in care, cu ajutorul creativitatii, clasicul poate fi reinventat cand vine vorba de muzica si de cafea, NESCAFÉ® Dolce Gusto® a lansat un video in care il vei descoperi pe superstarul international will.i.am creand propria varianta de melodie, pornind de la hit-ul clasic al lui Otis Redding ”(Sittin' On) The Dock of the Bay”. De asemenea, vei putea vedea cum NESCAFÉ® Dolce Gusto® transforma o cana de cafea clasica intr-o experienta perfecta si impresionanta.

Acest parteneriat este pentru will.i.am o asociere naturala – “Am ales sa colaborez cu NESCAFÉ® Dolce Gusto® deoarece in centrul campaniei se afla explorarea creativitatii, o parte importanta a activitatii mele. NESCAFÉ® Dolce Gusto® garanteaza producerea unei cafele savuroase si de calitate, asa cum si eu garantez realizarea unor piese muzicale de inalta calitate.”

Incepand din aceasta luna, vei putea urmari interviuri exclusive cu will.i.am si cu Ola Persson, barista NESCAFÉ® Dolce Gusto®, in care ambii experti detaliaza cei patru pasi necesari reinventarii clasicului, cu ajutorul creativitatii, in aria lor de expertiza.

Fii la curent cu informatii despre campanie accesand pagina de Facebook si site-ul NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Despre NESCAFÉ® Dolce Gusto®

NESCAFÉ® Dolce Gusto® este sistemul premium si inovativ de bauturi, vandut in peste 80 de tari din intreaga lume. NESCAFÉ® Dolce Gusto® ofera ultimele inovatii tehnologice, aparate stilate si o varietate de cafele premium, astfel incat iubitorii de cafea sa se bucure de creatii de cafea personalizate, chiar in confortul propriei locuinte.

Despre parteneriatul dintre NESCAFÉ® Dolce Gusto® si will.i.am

In septembrie 2016, NESCAFÉ® Dolce Gusto® lanseaza noua campanie „Creativitatea reinventeaza clasicul” care il are ca partener pe multi-premiatul producator si inovator will.i.am. Campania, care celebreaza puterea creativitatii, va inaugura un video exclusiv cu will.i.am, prin care arata procesul creativ si asemanarile dintre muzica si cafea. Filmul il prezinta pe will.i.am cum reinventeaza melodia iconica a lui Otis Redding, ”(Sittin' On) The Dock of the Bay”, in timp ce NESCAFÉ® Dolce Gusto® transforma o cana de cafea clasica intr-o experienta creativa. De asemenea, iubitorii cafelei se vor putea bucura de patru videouri care ii aduc impreuna pe will.i.am si pe barista NESCAFÉ® Dolce Gusto®, Ola Persson, in timpul unor interviuri. Acestia vor explica modul prin care ei reinventeaza elemente clasice din domeniul in care activeaza, cu ajutorul creativitatii.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri