Agentia Leo Burnett & Target a castigat trofeul Grand Effie, pentru Campania Tadaaam GigaWeekend a brandului Telekom Romania, la editia din 2016 a Galei Effie. Printre ceilalti mari castigatori ai editiei din acest an se Numara McCann - cu 12 premii castigate - si Publicis - cu cinci trofee.

Alte agentii care au fost premiate in decursul galei din acest an sunt: GMP Advertising, Webstyler, Jazz Communication, Heist Industries, Kubis Interactive, CAP si Graffiti BBDO. In competitie au fost inscrise 88 de campanii de la 27 de agentii si companii pentru 60 de branduri, cu 49 de finalisti care au mers in runda 2 de jurizare.

Totodata, Leo Burnett & Target a mai castigat un premiu Bronze la categoria bauturi alcoolice cu campania Bergenbier Football de la Bergenbier, dar si un premiu Gold pentru aceeasi campanie cu care a castigat Grand Effie la categoria Telecommunications si un Bronze la categoria Brand Experience.

McCann Worldgroup a reusit sa castige 12 premii, la categorii precum: bauturi alcoolice – cu Campania For Proper Men de la Heineken România, brand Neumarkt, premiu Silver; la bauturi non-alcoolice – cu Campania Real energy, not just words de la Strauss Romania pentru brand-ul Amigo, premiu Bronze; retail- doua premii Bronze pentru campaniile Duetos de la US Food Network pentru brand-ul KFC si No Keyboard de la American Restaurants, brand Pizza Hut; telecomunicatii - premiu Bronze cu Hai Simona! – Go Simona! de la Vodafone Romania; Renaissance- Bronze pentru Campania Real energy, not just words de la Amigo; Sustained Success premiu Gold pentru campania Billions of moments pentru brand-ul Doncafe; Brand Experience, Bronze pentru Fakation de la US Food Network pentru brand-ul KFC; la categoria Good Works Effie – Non – Profit, un premiu Silver pentru Campania Pay With Blood de la National Institute for Blood; Media Innovation, tot Silver pentru cmpania Pay With Blood; Engaged Communities - SILVER catre Raymond and the Romanian Immigrants de la Vodafone Romania.

De asemenea, Publicis a obtinut premii la categoriile: Brand Experience – premiu Bronze pentru Campania Shop like a Jedi de la Carrefour România, campanie cu care obtine si un Bronze la categoria de Shopper Marketing; Others – un premiu Gold pentru campania Google Streetview test de la ACR; retail – 2 premii Bronze pentru Shop anytime, anywhere de la EMAG Romania si Shop like a Jedi de la Carrefour.

Citeste si:
Autostrada Transilvania: au fost desemnati castigatorii pentru 55 km
Autostrada Transilvania: au...

Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing s comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA România), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute. Prima editie a festivalului Effie Romania a avut loc in primavara anului 2004. Effie Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Moderatorul evenimentului care s-a tinut la Muzeul National de Arta al Romaniei a fost Andreea Esca.

Sursa foto: Effie Romania

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Elevi romani, aur la Olimpiada Internationala de Astronomie