Agentiile de media MEC si Maxus au fuzionat si devin Wavemaker

Agentiile de media MEC si Maxus au fuzionat la nivel global si devin astfel o noua agentie de media, creare de continut si tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari, numita Wavemaker.

Noua agentie va livra solutii de comunicare ce vor integra media, dezvoltarea de continut si tehnologia. Noul brand creat, Wavemaker, poarta amprenta WPP si GroupM.

„Misiunea noastra este de a ne sustine clientii sa evolueze si sa-si creasca business-ul prin focusul nostru aproape obsesiv in a intelege procesul de achizitie a consumatorilor. Lucram intens la integrarea datelor si insight-urilor despre procesul de achizitie in [m]Platforms – tehnologia proprie GroupM, dezvoltata la nivel global si dedicata analizei de audienta. Noul brand si pozitionarea Wavemaker reprezinta totodata o promisiune in acest sens”, afirma Tim Castree, CEO MEC si Wavemaker la nivel global.

Noul brand, alaturi de noua identitate vizuala, va fi adoptat local in fiecare tara pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018. Noua agentie Wavemaker va avea birouri in 90 de tari, cu peste 8500 de angajati.

La nivel global, Wavemaker inseamna 139 de birouri in 90 de tari, bugete de media de 38 miliarde de dolari si 8.500 de angajati.

Citeste si:
OLX si Gemius intra in conducerea IAB Romania: cum arata noul consiliu
OLX si Gemius intra in...

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri