Romexpo si Euroexpo organizeaza, in perioada 7 - 10 decembrie, targul Luxury Show la care vor fi expuse produse in valoare de 25 - 30 milioane de euro, de la ambarcatiuni si automobile, pana la seminee si parfumuri, au spus reprezentantii Romexpo.

Targul va prezenta cele mai scumpe produse de pe piata. La eveniment vor participa 100 de firme care vor expune produsele a peste 200 de marci din cele mai variate domenii. Organizatorii estimeaza ca valoarea totala a obiectelor expuse se cifreaza in jurul a 25 - 30 milioane de euro.

Cele mai scumpe produse vor fi un yacht de 1,5 milioane euro, un elicopter de un milion de euro si automobile de jumatate de milion de euro.

La targul de lux vor fi expuse masini, motociclete, ambarcatiuni, elemente de design interior, creatii de moda, parfumuri, bijuterii, ceasuri, electronice, bauturi, tigari si multe altele.

Printre marcile prezente se numara Rolls Royce, Mercedes, Versace, Chanel, sau Prada.

Reprezentantii Romexpo au spus ca amenajarea pavilionului central a costat in jur de 100.000 de euro, iar organizarea momentelor artistice inca 200.000 de euro.

In zilele targului vor fi organizate concerte, prezentari de moda ti lansari de produse.

Organizatorii estimeaza ca in Bucuresti sunt 3 000 de persoane cu venituri lunare de peste 8 000 de euro, 13 000 care castiga 2 500 de euro lunar si cateva zeci de mii care trec de 1 000 de euro pe luna.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri