ARBOmedia intra pe piata de influence marketing si lanseaza The AIM

ARBOmedia, jucator pe piata locala de media, anunta lansarea noii sale divizii de influence marketing, The AIM – ARBO Influence Marketing. Structurata pe trei nise bine definite – travel, family si wellbeing - The AIM isi propune sa ofere clientilor acces la campanii out-of-the-box, alaturi de influenceri ce pot aduce plus-valoare brandului.

“Dezvoltarea ARBOmedia in aceasta directie a venit ca un pas firesc, mai ales in conditiile in care activam pe piata de advertising de mai bine de 20 de ani. In plus, suntem permanent in contact cu cele mai noi cerinte ale clientilor si ne-am dorit sa raspundem nevoilor pietei, asocierea brandurilor cu cei mai potriviti influenceri devenind treptat un instrument tot mai important in campaniile desfasurate la nivel local“, a declarat Alin Alecu, director general ARBOmedia.

Potrivit afirmatiilor sale, scopul The AIM – ARBO Influence Marketing este sa ofere partenerilor sai o comunitate formata din influenceri renumiti pe cele trei nise amintite, fiind un spatiu unde storytellingul si relevanta informatiei vin in intampinarea brandului. In prezent, atat bloggeri, cat si vloggeri sau instagrameri din domeniile travel, family si welbeing s-au alaturat proiectului The AIM.
The AIM se pozitioneaza, astfel, ca o forma de promovare neconventionala care implica flexibilitate, dinamism, nonconformism, prin adaptarea mesajului in functie de nevoile si de strategia clientului. De la articole de opinie sau prezentari la testari de produs, postari pe platformele de social media, concursuri, experiente de viata, vlogging, orice combinatie este permisa.

“Influencerii sunt capabili sa genereze incredere in randul fanilor mai ales datorita faptului ca sunt autentici si prezinta realitatea asa cum o simt si o traiesc. Modul de exprimare prin continut original si sincer nu face decat sa isi apropie tot mai multi fani pentru care onestitatea este un lucru foarte important. Atunci cand am luat decizia de a lansa The AIM ne-am dorit sa atragem in comunitatea noastra tocmai aceasta categorie de influenceri, entuziasti, dar obiectivi, ce pot transmite vibratie catre cititori, catre public“, a afirmat, de asemenea, Andreea Pistritu, Director de Vanzari ARBOmedia.

De altfel, studiile efectuate pe piata de advertising arata ca principalul avantaj al campaniilor desfasurate cu ajutorul influencerilor este dat de faptul ca acestia sunt capabili sa spuna o poveste autentica in jurul brandului. Iar aceasta autenticitate creste engagementul audientei chiar si atunci cand vine vorba de continut promotional. Astfel, o audienta interesata are toate sansele sa se transforme intr-un client interesat.

Citeste si:
Rotarus, ARBOmedia: In 2-3 ani, 20% din piata de publicitate online...
Rotarus, ARBOmedia: In 2-3...

“Mizand pe aceste aspecte si pe tipologia influcencerilor din portofoliul nostru, suntem de parere ca acele companii care vor alege sa demareze campanii prin intermediul tool-urilor de influence marketing vor creste imaginea pozitiva a brandului si, ca atare, increderea consumatorului, mai ales daca vor alege influenceri ce se identifica cu produsul promovat“, a completat Andreea Pistritu.

ARBOmedia este o prezenta constanta pe piata media din Romania de mai bine de 20 de ani. De la infiintarea sa, din 1996 (initial ca filiala IP), ARBOmedia a reprezentat mereu parteneri de marca din peisajul media romanesc, precum Radio France Internationale, Hotnews, Gazeta de Sud sau reteaua Radio Transilvania. Lista actuala este mult mai lunga: 42 de statii de televiziune locale si 2 statii nationale, 99 de statii de radio locale si 4 retele nationale, 42 de publicatii tiparite locale si regionale, 53 de site-uri specializate, 600 de panouri de afisaj la nivel national, 29 de vehicule media in limba maghiara, 4 reviste cu acoperire nationala.

Sursa foto: zaozaa19/Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Instagram interzice influencerilor sa promoveze tigarile electronice
Setari Cookie-uri