adLemonade, agentia de performance marketing serveste peste 300 de clienti si numara o echipa de 10 persoane. Cu birouri in Bucuresti si Sibiu, Clujul a fost urmatorul pas firesc in strategia de extindere. “Inca din primul an de activitate, am inceput sa lucram cu e-commerce-uri din Cluj si continua sa fie clientii nostri si azi. Cu ei sarbatorim 6 ani de relatie armonioasa si orientare spre rezultate. In prezent, avem peste 30 de clienti din Cluj si, desi marketingul digital se poate face de oriunde, am simtit nevoia sa dezvoltam o relatie mai apropiata cu piata clujeana deschizand un birou aici. Ne dorim ca afacerile clujene sa se bucure de expertiza si creativitatea noastra cand vine vorba de online chiar aici, in inima Transilvaniei. Si, pentru a putea servi clientii din Cluj cat mai bine, ne marim echipa cu tineri pasionati, creativi si pregatiti sa dezvolte proiecte ambitioase”, marturiseste Anabela Luca, CEO adLemonade.

Agentia a dezvoltat pana in prezent peste 16.800 de campanii Google AdWords si peste 12.700 de reclame pe Facebook, gestionand bugete de promovare de peste 4 milioane euro anual. adLemonade eimplicata in educarea pietei in ceea ce priveste online-ul. Anabela, care este printre primii traineri certificati Google din 2012, a tinut peste 70 de training-uri despre promovarea pe Google sau cum masuram performanta cu Google Analytics.

Incepand cu 2015, agentia s-a focusat pe campanii internationale, explorand atat oportunitatea de a promova companiile romanesti la nivel global, cat si a deservi clienti de pe piete deja mature pentru a putea acumula o experienta solida si a se alinia la expertiza din strainatate. Azi, peste o treime din portofoliul agentiei este reprezentat de clienti internationali, lucrand cu business-uri din toate colturile lumii: US, UK, Danemarca sau Germania.