Laura Aldea se alatura echipei McCann PR, in functia de Chief Growth Officer

Cu o experienta de 14 ani in publicitate, Laura Aldea ocupa, incepand cu luna august a acestui an, functia de Chief Growth Officer in McCann PR, pozitie din care va coordona noile directii strategice de crestere a agentiei de comunicare. Laura Aldea va lucra in stransa legatura cu echipa de management a McCann PR - Imola Zoltan, Managing Director, Lavinia Chican, Senior Partner, Ruxandra Vasilescu, Business Director Health si Raluca Dumitrescu, Senior Consultant - pentru identificarea de noi oportunitati pentru diviziile companiei: FMCG, Health, Tech, Finance, Energy, Sport si Experiential Marketing.

„Sunt extrem de incantata ca voi face echipa cu un om pe care il apreciez foarte mult din punct de vedere profesional si personal. Intrarea Laurei in echipa noastra este un pas firesc, atat datorita istoricului nostru comun in cadrului grupului McCann, cat si datorita momentului in care se afla agentia in prezent. In ultimii ani, McCann PR si-a dezvoltat mult capabilitatile, devenind o agentie de comunicare integrata, atat in zona de corporate si crisis communication, cat si in zona de brand communication si experiential marketing, prin divizia infiintata recent. Toate acestea, pentru ca relatiile dintre brandurile pe care le reprezentam si public au devenit constructii din ce in ce mai complexe, iar pentru a le administra cat mai eficient, avem nevoie de oameni precum Laura, cu o expertiza bogata in comunicare. Astfel, McCann PR demonstreaza inca o data ca se dedica procesului de crestere si dezvoltare, echipandu-se cu resursele necesare unei piete din ce in ce mai competitive. Ne bucuram sa o avem pe Laura alaturi de noi si abia asteptam sa lucram impreuna la campanii memorabile si de impact”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

Cu o experienta de peste 14 ani in publicitate, Laura Aldea a coordonat conturi de FMCG (P&G si, timp de 8 ani, Coca-Cola), companii multinationale, lideri in domeniu, si a contribuit semnificativ la mutarea HUB-ului regional de creatie al Coca-Cola la Bucuresti.

Ea marturiseste ca debutul in acest domeniu in agentii mici i-a fost de folos, pentru ca, astfel a avut ocazia de a invata cate putin din toate „tainele” publicitatii, de la intelegerea unui brand pana la coordonarea regionala a campaniilor integrate.

Agentie de comunicare, cu peste 14 ani de activitate, afiliata la reteaua Weber Shandwick. Portofoliul de clienti al agentiei McCann PR include companii precum: Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, ING, UPC, Metropolitan Life, HTC, Engie, Distrigaz Sud Retele, UNSAR, Federal-Mogul, Nestle, Nespresso Romania, Secom, Microsoft, Gefco, Nokian Tires, Forever 21, Konica Minolta, Regina Maria, MSD Romania, Janssen, GSK Romania, Philips TV, Conservation Carphatia Foundation, Comitetul Olimpic Roman, Tezyo, Toyota Romania, Allianz Tiriac, Exxon, Honeywell, BRD Bucharest Open, Horia Tecau, Tork, Simona Halep, Horia Brenciu, Ana Hotels, Volvo Trucks.

Citeste si:
McCann își transformă paginile de social media într-o stație TV
McCann își transformă...

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri