O nava spatiala trimisa pe Marte ar putea avea, in viitor, logo-ul ciocolatei Mars plasat pe una dintre aripile sale. NASA a intocmit un comitet pentru a explora oportunitatile de branding si endorsement pe navele si rachetele sale, scrie foxnews.com, care la randul sau citeaza The Washington Post.

Jim Bridenstine, administratorul NASA, a anuntat ca infiinteaza un comitet pentru a examina ideea provocatoare a de transforma rachetele spatiale in billboarduri corporate, precum masinile de curse NASCAR.

„Este posibil ca NASA sa-si reduca costurile vanzand drepturile de nume ale navelor spatiale sau ale rachetelor sale? Va spun ca exista interes in aceasta zona in prezent. Intrebarea este daca acest lucru este posibil. Raspunsul: Nu stiu, dar as vrea ca cineva sa ne ofere sfaturi in acest sens”, a declarat Bridenstine intr-o intalnire a consiliului NASA de pe 29 august.

Acesta a adaugat ca si-ar dori ca astronautii sa participe la oportunitati de marketing si endorsement. „As vrea sa vad cum copiii isi doresc, inca din copilarie, nu sa devina sportivi profesionisti, ci astronauti NASA sau om de stiinta in cadrul NASA. Mi-ar placea sa vad, poate intr-o buna zi, astronautii NASA pe o cutie de cereale, incorporati in cultura americana”.

Casa Alba a declarat ca doreste sa puna opreasca finantarea Statiei Spatiale Internationale si sa transforme operatiunile sale intr-o entitate privata, a raportat The Post.

Bridenstine a spus ca isi doreste ca noua comisie sa exploreze ideea ca turistii sa zboare la Statia Spatiala Internationala alaturi de astronautii guvernamentali. Criticii au inceput sa renunte sa se impotriveasca ideii, iar fanii NASA o vad ca un „refugiu fata de interese corporatiste”, potrivit The Verge.

Sursa foto: By Vadim SadovskI/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri