Publicis Groupe anunta numirea lui Jorg Riommi in functia de chief creative officer pentru Europa Centrala si de Est. Noua pozitie vine in completarea responsabilitatilor curente indeplinite de acesta in calitate de chief creative officer al Publicis Romania.

Operatiunile Publicis din Europa Centrala si de Est fac parte din regiunea Centrala si de Nord a Grupului, sub conducerea lui Jarek Ziebinski, chief executive officer.

„Creativitatea, cred eu, reprezinta astazi sursa celui mai mare avantaj competitiv din industrie. In demersul nostru de a transforma compania la nivel global dupa modelul Power of One, focusul nostru ramane, cu siguranta, pe creativitate. Mai exact, pe noul tip de creativitate, in linie cu evolutia lumii in care traim, amplificata de tehnologie si livrand rezultatele asteptate. Numirea lui Jorg in functia de Chief Creative Officer al Publicis Groupe CEE intareste eforturile noastre in aceasta directie. Performanta sa, inregistrata de-a lungul anilor, vorbeste de la sine. Am incredere ca sclipirea lui creativa va ridica nivelul de creativitate al intregii regiuni Centrale si de Est", a declarat Jarek Ziebinski, CEO Publicis Groupe Europa Centrala si de Nord.

De-a lungul celor 16 ani de cariera in cadrul Publicis Groupe, dintre care 12 ani (2002-2014) petrecuti in Saatchi & Saatchi, Jorg a lucrat cu birouri din Europa si America Latina (Roma, San Juan, Bucuresti, Frankfurt si Berlin). In acelasi timp, a participat in numeroase proiecte din retea, pentru piete precum: Madrid, Amsterdam, Paris, Copenhaga, Geneva, Bruxelles, Milano si New York. Sub conducerea sa, Saatchi & Saatchi Bucuresti a devenit, intre 2008 si 2009, agentia cea mai premiata international din Romania si locul 3 in Europa Centrala si de Est la Golden Drum.

Ca executive creative director al Saatchi & Saatchi Frankfurt, alaturi de colegii din Berlin si Dusseldorf, Jorg a contribuit la ridicarea agentiei pe cea de-a saptea pozitie (de pe locul 52, in 2012) in ranking-ul creativ local din 2013. Ca urmare a acestui succes, compania a devenit a patra multinationala din Germania.

A obtinut peste 200 de trofee la cele mai importante festivaluri din industrie, printre care: D&AD, Cannes Lions, Clio, London International Awards, Eurobest, Effie Awards, New York Festivals, Cresta, Epica, Golden Drum, ADC. A fost jurat in cadrul Dubai Lynx 2010, New York Festivals 2012, Eurobest 2014, Clio 2016, Golden Drum 2016, The One Show 2017, Golden Hammer 2017 (Jury Chair), Cannes Lions 2017 si Dubai Lynx 2018.

In iulie 2014, Jorg Riommi a fost numit chief creative officer al Publicis Romania. Sub coordonarea sa, Publicis a devenit, pentru a doilea an consecutiv, agentia #1 in reteaua Publicis CEE si #3 la nivel global, in urma rezultatelor Cannes Lions 2018. De-a lungul celor 4 ani, agentia a obtinut 11 trofee Cannes Lions, 4 trofee Grand Prix si titlul de Agentia Anului la Golden Drum 2016, mentiuni D&AD si, in special, noi proiecte importante de new business.

Noua pozitie a lui Jorg Riommi aduce cu sine si o reorganizare a departamentului de creatie Publicis Romania, ale carui echipe vor fi coordonate de Titus Dumitrescu si Silviu Nedelschi, in calitate de Executive Creative Directors. Acestia ii vor raporta direct lui Jorg, care isi va pastra si responsabilitatile la nivel local, ca CCO al Publicis Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri