Branduri renumite incearca sa atraga atentia prin campanii de marketing out of the box pe marginea ultimului sezon din serialul-fenomen Game of Thrones, care va avea premiera saptamana viitoare. Astfel, Orange Romania, Oreo, Adidas sau Mountain Dew au lansat inedite miscari de marketing, profitand de popularitatea serialului.

In Romania, Orange profita de Game of Thrones si lanseaza o noua oferta Orange Love. In campanie, operatorul telecom spune ca abonatii “pot urmari aventurile personajelor preferate din Urzeala Tronurilor, se pot bucura de 12 luni de acces pentru canalele HBO fara costuri suplimentare si au parte de preturi speciale pentru pachetele Orange Love cu Internet prin fibra, televiziune prin cablu si telefonie mobila.

Noua oferta pune si mai mult accent pe continutul de calitate, oferind clientilor acces la canalele HBO si la serviciul HBO GO timp de un an. Astfel, acestia pot viziona cele mai apreciate filme si seriale, dar si ultimul sezon din mult asteptatul serial Urzeala Tronurilor”.

Adidas, linie de incaltari inspirata din Game of Thrones

Inspirati din principalele case din Game of Thrones sau de principalele personaje, gigantul Adidas a lansat pe piata incaltari speciale, echivalentul Night’s Watch, White Walkers, House Targaryen, dragonii Targaryen, House Stark si House Lannister. Pretul adidasilor se ridica la 180 de dolari si pot fi vazuti aici. https://www.adidas.com/us/ultraboost-game_of_thrones

Tinerii gasesc tot mai greu...
Citeste si: In ce domenii se angajeaza tinerii la primul lor job?

Mountain Dew, “doze no brand”

Un alt brand major care merge pe valul Game of Thrones este Mountain Dew. Axandu-se pe povestea Aryei Stark, care trebuie sa devina “nimeni” si sa nu aiba “niciun nume” ca parte din antrenamentul ei de a deveni asasina, brand-ul creeaza un numar limitat de doze…”no brand”.

Dozele sunt albe complet, ca gheata, fara “nicio fata”, ca Arya, insa atunci cand sunt foarte reci apare scris pe ele – o lista de nume pe care personajul din Game of Thrones o recita ca o litanie in fiecare zi. Consumatorii trebuie sa urmareasca Mountain Dew pe social media pentru a afla de unde pot cumpara respectivele doze – de exemplu, cateva locatii din Los Angeles, unde au fost disponibile doar o zi, pe 5 aprilie.

T&T, compania care detine HBO, campanie speciala

T&T, compania care detine HBO, si-a invitat fanii la un magazin fanion din Boston, pentru a avea sansa de a sta pe covorul rosu alaturi de personaje din serial. De asemenea, unii au putut sa mearga intr-un autobuz branduit Game of Thrones, “Dragon Wagon”, in dimineata premierei. Pe 3 aprilie acestia au vazut primul episod din sezonul final.

In apropiere, o replica gigant a tronului din serial a fost plasat, iar cei care au participat la eveniment au avut un moment “hold the door” alaturi de actorul Kristian Nairn, care joaca rolul lui Hodor in serial.

Oreo, campanie video cu sute de mii de vizualizari

Cunoscutul brand de biscuiti a realizat o campanie social media pe marginea show-ului HBO, construind o introducere formata din Oreo a serialului Game of Thrones.

Clipul are peste 500.000 de vizualizari pe YouTube. Campania online este completata de produse limitate cu ambalaje Game of Thrones.

Cum poti folosi influencerii...
Citeste si: Cum poti folosi influencerii pentru dezvoltarea business-ului tau
Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cum ajuta Game of Thrones turismul nord-irlandez