Starbucks a castigat aproximativ 2,3 miliarde dolari din publicitate gratuita in ultimele zile dupa ce un pahar de cafea Starbucks s-a strecurat in decorul ultimului episod Game of Thrones. Desi multi au zis ca a fost lasat intentionat, producatorii au negat acuzatiile si, mai mult, au spus ca nu era cafea Starbucks. Cu toate acestea, cel mai mare lant de cafenele a raportat castiguri de 2,3 miliarde dolari in urma acestei gafe.

In cel de-al patrulea episod al sezonului opt Game of Thrones, fanii au observat ceva neobisnuit in cadrul unei scene. Fotografii si videoclipuri cu un pahar de cafea modern, care nicidecum nu parea sa faca parte din decor, s-au viralizat instant, iar socia media nu a intarziat in a spune ca ar fi vorba despre Starbucks, desi logo-ul brandului nu este destul de vizibil.

Stacy Jones, chief executive officer al companiei de marketing Hollywood Branded, a estimat un castig de aproximativ 2,3 miliarde dolari pentru Starbucks din gafa Game of Thrones. Jones a citat serviciile Critical Mention, potrivit carora Starbucks a fost citat de 10.627 de in online, radio si TV in intreaga lume, scrie nme.com.

“Este o oportunitate unica pentru Starbucks. Si este doar varful icebergului pentru ca nu sunt monitorizate si estimate absolut toate discutiile din viata reala si din social media”, a explicat Jones.

Se termina Game of Thrones si...
Citeste si: Seriale pe care sa le urmaresti dupa finalul Game of Thrones

Pe de alta parte, patforma de social media Talkwalker a numarat peste 193.000 de mentiuni in social media in doar 48 de ore de la premiera episodului de duminica.

Starbucks a refuzat sa comenteze informatiile despre castigurile din publicitatea gratuita. Marti, HBO a editat episodul, iar paharul de cafea a fost scos din scena.

Sursa foto: Twitter

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cum se bea cafeaua in alte parti ale lumii?