In cel de-al patrulea episod al sezonului opt Game of Thrones, fanii au observat ceva neobisnuit in cadrul unei scene. Fotografii si videoclipuri cu un pahar de cafea modern, care nicidecum nu parea sa faca parte din decor, s-au viralizat instant, iar socia media nu a intarziat in a spune ca ar fi vorba despre Starbucks, desi logo-ul brandului nu este destul de vizibil.
Starbucks product placement or error #got pic.twitter.com/AEbk2lX9XH— Mills (@ChrisMiller35) May 6, 2019
Stacy Jones, chief executive officer al companiei de marketing Hollywood Branded, a estimat un castig de aproximativ 2,3 miliarde dolari pentru Starbucks din gafa Game of Thrones. Jones a citat serviciile Critical Mention, potrivit carora Starbucks a fost citat de 10.627 de in online, radio si TV in intreaga lume, scrie nme.com.
“Este o oportunitate unica pentru Starbucks. Si este doar varful icebergului pentru ca nu sunt monitorizate si estimate absolut toate discutiile din viata reala si din social media”, a explicat Jones.
Citeste si:
Pe de alta parte, patforma de social media Talkwalker a numarat peste 193.000 de mentiuni in social media in doar 48 de ore de la premiera episodului de duminica.
Starbucks a refuzat sa comenteze informatiile despre castigurile din publicitatea gratuita. Marti, HBO a editat episodul, iar paharul de cafea a fost scos din scena.
Sursa foto: Twitter
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: