Cu peste 11 ani de experienta in industria de marcomm din Romania, printre care in agentii precum Mercury360, FCB si DDB, Miruna Macsoda preia leadershipul agentiei de digital Rusu+Bortun Cyber Growers din postura de Managing Director.

“Unul dintre motivele pentru care am ales digitalul este faptul ca se bazeaza pe cifre, este foarte usor masurabil si controlabil. Prin urmare, performanta este in stransa legatura cu reputatia. Intre organic si paid, noi suntem aceia care trebuie sa genereze mult organic, iar asta cere focus, cantitate si calitate,” a declarat managing directorul Rusu+Bortun Cyber Growers.

Macsoda este parte din echipa Rusu+Bortun inca din 2017 odata cu functia de digital account director & strategic planner, iar din iulie 2017 a fost promovata client service director, pozitie din care a coordonat integrat toate proiectele de comunicare ale Rusu+Bortun.

Formarea nucleului actualei echipei de digital a inceput in 2017, in complementaritate cu celalalte stream-uri de business. In acest context, schimbarea vine sa consolideze o idee pe care reprezentantii Rusu+Bortun o au ca obiectiv general - recrutarea, integrarea si dezvoltarea de echipe hibride.

“Fiecare dintre noi are un rol de baza, cu o responsabilitate foarte clar definita la care se adauga skills-uri laterale. Echipa de client service are input strategic si creativ, echipa de creatie intelege business si livreaza contextualizat, echipa de management are lead in business, dar si activitate constanta si contributie in proiecte. Aceste lucruri se reflecta in pozitionarea agentiei in masura in care toti dintre noi, in relatia cu clientul si cu proiectele, jucam roluri consultative care variaza in functie de principalul skill pe care il punem in fata, de la proiect la proiect,” a declarat Miruna Macsoda.

Rusu+Bortun a dezvoltat de-a lungul anilor proiecte de comunicare autentice care au generat reputatie autentica. E o mostenire pe care Catalin Rusu, chief creative partner & CEO Rusu+Bortun, si-a propus sa o duca mai departe.

In ultimul an, din portofoliul Rusu+Bortun Cyber Growers fac parte clienti precum Genesis Development, Bittnet Group (Equatorial, Bittnet Training, Dendrio), Cris-Tim Group (Matache Macelaru, Cris-Tim) Alexandrion Group, Alexander Hughes, ING Group Romania (ING Tech, ING Bank), Avia Motors, Trutzi, Apollo111, Orange, Orotoro, Mandy Foods, Anna Cori, Biroul de Turism al Austriei, Bursa Binelui BCR, AMb Group (Liliac Winery), Planteea, aplicatia ON Pharma, KM Trust.

“Cand am deschis Rusu+Bortun Cyber Growers in 2009, am facut-o la cererea clientilor, din mimetism si din nevoia de a actualiza competentele noastre principale. An dupa an, digitalul a evoluat. Din punct de vedere al complexitatii tehnologice, al exprimarii creative, ca new business, profitabilitate sau mod de lucru. Am promis mereu integrare pentru ca specializarea se obtine credibilitate in timp, nu doar pe baza de intentie. Miruna si-a dorit si asumat un rol hibrid inca de la interviu. Am intalnit putini oameni care sa combine performant strategie, vanzare consultativa, client service si project management. Faptul ca s-a format profesional intr-un business de consultanta alaturi de pasiunea ei pentru publicitate actuala sunt ingrediente sanatoase pentru ce-si propune Cyber Growers sa ofere ca experienta, interna si externa. Miruna are leadershipul business-ului nostru de digital de mai multa vreme. Numirea actuala puncteaza o evolutie echilibrata si seteaza focusul pentru next step” a declarat Catalin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun.

Rusu+Bortun a fost infiintata in 2008 si este o agentie care integreaza strategie, design si manifestare creativa de brand, prin Brand Growers, iar din 2009 comunicare digitala integrata prin Cyber Growers.

Citeste si:
Tiriac Auto are un nou CEO
Tiriac Auto are un nou CEO


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Despre ascensiunea advertisingului digital cu specialistii Profero