Exista vorba "Esti ceea ce citesti", iar oamenii de succes stiu acest lucru. Warren Buffet isi petrece 80% din timp citind, Bill Gates recomanda periodic titluri care i-au atras atentia pe blogul sau personal, iar Donald Trump este un mare consumator de stiri. Lectura este foarte importanta pentru dezvoltarea unui individ, asa ca am vrut sa aflam ce citesc in fiecare dimineata oamenii de succes din prezent.

Warren Buffet isi incepe ziua cu o doza de stiri locale si internationale. Miliardarul Warren Buffet a declarat pentru CNBC ca citeste in fiecare dimineata Wall Street Journal, Financial Times, New York Times, USA Today, Omaha World-Herald si American Banker, potrivit entrepreneur.com.

Presedintele Statelor Unite ale Americii, Donald Trump, prefera publicatiile print in detrimentul online-ului. Desi nu este un cititor inrait si a declarat des ca nu citeste carti in mod regulat, Trump isi ia doza zilnica de informatii intr-o maniera traditionala: ziare si publicatii printate. Potrivit Politico, staff-ul sau ii ofera in fiecare dimineata cate un exemplar din The New York Post sau The New York Times si chiar ii sunt printate unele stiri din online pentru a le citi. Presedintelui ii place sa sublinieaze, sa incercuiasa si sa evidentieaza anumite pasaje din ceea ce citeste.

Mark Zuckerberg isi incepe ziua, evident, pe Facebook. Acesta a declarat ca primul lucru pe care il face in fiecare dimineata, inainte de a se da jos din pat pentru a folosi toaleta sau inainte de a-si pune lentilele de contact este sa isi verifice telefonul si Facebook-ul. "Imi place sa vad ce se intampla prin lume", spune Zuckerberg care apoi isi verifica mesajele pe Messenger sau What'sApp. "Intr-o zi obisnuita, acest lucru dureaza cateva minute".

Bill Gates citeste ziarele nationale. Co-fondatorul Microsoft primeste in fiecare zi o selectie de stiri din diverse domenii de interes pentru el, iar apoi primeste alerte pentru Berkshire Hathaway, companie unde detine o pozitie in consiliul director. Gates citeste de asemenea Wall Street Journal, The New York Times si The Economist, din scoarta in scoarta.

Johan Peretti, fondator si CEO Buzzfeed, se trezeste in jur de 8:30 si isi incepe ziua cu informatii din sectiunea de business si de sport a The New York Times. Citeste, de asemenea, The New York Magazine, dar recunoaste ca se informeaza si de pe Twitter si Facebook, dupa cum fac multi lideri antreprenori tineri.

Howard Schultz si-a pastrat intacta rutina de dimineata de mai bine de 25 de ani. Presedintele executiv al Starbucks declara, in 2006, pentru CNNMoney, ca se trezeste in jur de 5 - 5:30, isi pregateste cafeaua si apoi citeste trei ziare: The Seattle Times, The Wall Street Journal si The New York Times.

Tot la ora 5 se trezeste si Richard Branson, pentru a avea timp sa isi inceapa ziua cu o doza de informatii. "Perioada de liniste de la aceasta ora, cand lumea inca nu s-a trezit, este perfecta pentru a ma pune la curent cu stirile si pentru a raspunde unor emailuri. Imi incep astfel ziua intr-un mod organizat", spune Richard Branson.

Bob Iger, CEO-ul Disney, se trezeste si el devreme pentru a avea timp de citit si exercitii, potrivit Inc. Rutina sa de dimineata incepe inca de la ora 4:30: Bob Iger rasfoieste mai multe ziare, citeste stiri, isi verifica emailurile, iar apoi navigheaza o perioada de timp pe net, dupa cum spunea in timpul unui interviu din 2009 pentru The New York Times.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri