Grayling a fost desemnata “Cea mai buna agentie de Public Affairs a anului” la nivel global (Global Public Affairs Agency) in cadrul prestigioasei gale Global SABRE Awards 2019, desfasurata la Washington si gazduita de Holmes Report. Reteaua internationala, cu birouri in 60 de tari din intreaga lume, a fost premiata pentru excelenta serviciilor oferite in domeniul relatiilor guvernamentale, pentru dezvoltarea activitatilor de Public Affairs mai cu seama in Europa si pentru construirea de parteneriate strategice la nivel global.

„Suntem onorati si mandri ca am primit acest prestigios trofeu, performanta pe care o datoram consultantilor nostri exceptionali si, in egala masura, clientilor nostri. Este o recunoastere a calitatii muncii noastre si a rezultatelor pe care le livram, rezultate care au la baza o cercetare solida, viziune strategica, intelegere clara a nevoilor clientilor nostri si dorinta noastra de a oferi solutii win-win pe termen lung”, a declarat Russell Patten, Presedinte, Grayling Public Affairs.

Din punct de vedere al pietelor locale, indiferent ca vorbim despre Washington D.C., Singapore sau Bucuresti, este deosebit de importanta apartenenta la o retea globala, pastrand in acelasi timp calitatea si relevanta la nivel local.

„Acest premiu este recunoasterea calitatii serviciilor oferite de consultantii nostri in proiecte complexe de afaceri publice, atat la nivel local cat mai ales la nivel regional. Suntem o retea care ofera solutii si campanii personalizate de afaceri publice. Cheia succesului pentru noi sta in capacitatea echipelor noastre de consultanti de a oferi clientilor solutii si rezultate in chestiuni care, nu de putine ori, trec dincolo de granitele nationale,” spune Cristi Cretan, Director General Grayling Romania si Bulgaria.

La inceputul acestui an, Grayling a fost desemnata Cea mai buna agentie de Relatii Guvernamentale a anului in Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA). Birourile de Public Affairs din Europa au primit, de asemenea, premiul pentru Campania Anului 2018 legata de Brexit.

Citeste si:
Alin Marghidanu este noul creative director al Kubis
Alin Marghidanu este noul...

Grayling (@GraylingPR) dezvolta solutii de comunicare creative, integrate, ce pot fi preluate si aplicate rapid, astfel incat sa creeze avantaje masurabile pentru clienti. Grayling opereaza o retea internationala si flexibila, ce functioneaza dincolo de orice granite geografice, acoperind diverse domenii. Grayling are cea mai puternica prezenta dintre toate agentiile de comunicare din Europa, cu 31 de birouri in 22 de tari europene si peste 500 de consultanti.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Despre ascensiunea advertisingului digital cu specialistii Profero