STUDIU: De unde se informează românii? Televiziunile conduc clasamentul

Posturile de televiziune și publicațiile online rămân principalele surse de informare pentru români, în timp ce smarphone-ul devine principalul canal de acces pentru știrile digitale. PRO TV și Digi 24 sunt cele mai urmărite branduri media, dar și cele care se bucură de cea mai mare încredere din partea publicului, arată studiul Reuters Institute Digital News Report 2020.

Digital News Report este un studiu lansat la nivel internațional de Institutul Reuters și Universitatea Oxford, realizat pe 80.000 de consumatori din toată lumea.

Potrivit acestuia, PRO TV, Digi24, Antena 1 și Antena 3 sunt cele mai urmărite branduri media, urmate de România TV, TVR, B1, Kanal D. Urmează apoi în acest clasament postul de radio Europa FM, Realitatea TV, Libertatea, Adevărul, Radio România și Click.

Posturile de televiziune și publicațiile online rămân principalele surse de informare pentru români.

Citeste si:
Sprijin pentru pacienții seropozitivi: a fost lansată platforma de...
Coronavirus | Efectele...

Ce citesc românii online

Ca surse de informare, românii aleg online-ul (inclusiv social media) într-un procent de 83%, TV (76%), social media (60%), iar la coada clasamentului este printul, cu un procent de 15%.

Studiul arată și publicațiile online de unde se informează românii. În fruntea clasamentului se numără Știrile Pro TV online, urmat îndeaproape de Ziare.com și de Digi24.ro. În top 10 mai intră Știripesurse.ro, Yahoo!News, Adevărul online și Hotnews.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Mihai Morar, Radio ZU: Lumea îi ține minte pe cei care te fac să te simți bine!
Setari Cookie-uri