Topul celor mai puternice agenții de media din primul semestru de pandemie

GroupM, Publicis Media și Havas Media Group au ocupat primele trei locuri in topul global al celor mai puternice grupuri de media pe segmentul new business, potrivit studiului “New Business Barometer for H1 2020” realizat de COMvergence.

Conform raportului realizat de COMvergence, companie independentă care monitorizează evoluția piețelor de media la nivel internațional, GroupM este desemnat grupul de media numărul 1 pe segmentul de new business, atât pe piața locală, cât și la nivel global, cu performanțe de new business și retenție de 3,7 mld dolari.

“De la începutul pandemiei ne-am mobilizat să rămânem aproape de clienții noștri, cu toată expertiza, suportul și energia și să ne păstrăm ambiția de a face new business, în ciuda situației actuale. Cu atât mai mult cu cât toate studiile noastre interne ne-au arătat că, în timpuri de criză, consumatorii se așteaptă ca brandurile să comunice și să rămână active și relevante”, menționează, într-un comunicat de presă, Marian Petcu, Growth Lead GroupM.

În România, valoarea totală a licitațiilor câștigate de GroupM a fost de 12,6 mil. dolari.

Citeste si:
Schimbări în cadrul GroupM: Cătălin Găitănaru este noul CEO Mindshare
Schimbări în cadrul GroupM:...

Potrivit raportului COMvergence, Publicis Media s-a plasat pe locul al doilea, cu o valoare totală a retențiilor și contractelor câștigate (minus contracte pierdute) de 695 mil. dolari. A treia poziție a podiumului este ocupată de Havas Media Group, cu 489 mil. dolari.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri