Creatorii de conținut știu că materialele video au un potențial mare de a genera venituri substanțiale pe marile platforme online, dar, evident, câștigurile variază în funcție de fiecare.

Doi creatori de conținut video, Dan Shaba și John Nonny, ambii foști muzicieni care au trecut pe zona de comedie, administrează fiecare câte o pagină de Facebook.

Paginile lor sunt foarte populare, așa că majoritatea clipurilor atrag și foarte multe vizualizări. Unele dintre ele au chiar și peste 100 de milioane de vizualizări, potrivit BusinessInsider.

Dar merită tot acest efort, de a crea pagini populare și de a le crește în audiențe? Răspunsul este simplu, da. Dar este Facebook o platformă mai profitabilă decât YouTube? Nu prea.

Potrivit Dan Shaba, în Facebook, în medie, 1 milion de vizualizări îi aduce în jur de 1.000 de dolari. Câteodată, în funcție și de cât de mulți bani sunt băgați în promovarea unui clip, câștigul poate ajunge și la 1.500 de dolari la fiecare milion de vizualizări, potrivit lui John Nonny.

În comparație, pe YouTube, la 1 milion de vizualizări, Jade Darmawangsa declara pentru Business Insider că înregistra un câștig de 3.600 de dolari pe un clip cu 1,2 milioane de vizualizări.

Diferența între câștigurile raportate de cei trei creatori de conținut constă în faptul că în cazul celor doi influenceri din Facebook, clipurile au o durată de circa 3 minute, în timp ce clipurile YouTube-rului au cam 10 minute și mai intră câteva pauze comerciale.

Un alt aspect important releva de cei doi creatori de conținut pe Facebook este acela că după ce treci de pragul de 50 de milioane de vizualizări, câștigurile se plafonează. Pentru un clip cu 50 de milioane de vizualizări, cei doi încasează în jur de 40.000 - 50.000 de dolari, dar după ce un clip depășește acest prag încasările încep să scadă.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri