Agenția de media Mindshare, parte a GroupM și WPP, anunță trecerea la o nouă identitate vizuală, ce susține mai clar și mai dinamic noua sa poziționare - Good Growth.

MindshareSchimbarea aliniază brandul la direcția strategică anunțată cu câteva luni în urmă și este cea mai recentă etapă în procesul continuu de transformare a businessului.

Noul logo separă cele două cuvinte – „Mind” și „Share” – și folosește un font nou și o paletă de culori împrospătată. Această variantă aduce Mindshare în centrul conversației și transformă logo-ul în ceva mai mult decât o simplă marcă de identificare a sursei mesajului.

Una dintre noutăți este construirea unui logo-frame, care schimbă cuvântul „Mindshare” într-un element ce poate fi suprapus pe conținut foto sau video.

Rebrandingulpune accent pe valorile Mindshare: „Speed, Teamwork, Provocation”, menționează reprezentanțiia genției într-un comunicat de presă.

Într-o epocă a transformărilor, flexibilitatea și deschiderea sunt esențiale pentru orice proces de marketing, iar noul logo afirmă clar capacitatea de adaptare Mindshare la orice nouă provocare.

„În viața fiecărei companii este nevoie, din când în când, de o reîmprospătare a imaginii, dar această schimbare merge mai departe de atât și își dorește să facă și mai clară poziționarea Mindshare în teritoriul ‘Good growth’. E vorba despre minte (Mind), fiindcă ne ajutăm clienții să ajungă la „mințile” oamenilor, dar și despre a împărtăși (to share) și a face lucruri bune – cu și pentru clienții noștri, pentru colegii noștri și pentru societate”, spune Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare România.

Sursa foto: Mindshare

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri