Agenția de media Mindshare, parte a GroupM și WPP, anunță trecerea la o nouă identitate vizuală, ce susține mai clar și mai dinamic noua sa poziționare - Good Growth.
Schimbarea aliniază brandul la direcția strategică anunțată cu câteva luni în urmă și este cea mai recentă etapă în procesul continuu de transformare a businessului.
Noul logo separă cele două cuvinte – „Mind” și „Share” – și folosește un font nou și o paletă de culori împrospătată. Această variantă aduce Mindshare în centrul conversației și transformă logo-ul în ceva mai mult decât o simplă marcă de identificare a sursei mesajului.
Una dintre noutăți este construirea unui logo-frame, care schimbă cuvântul „Mindshare” într-un element ce poate fi suprapus pe conținut foto sau video.
Rebrandingulpune accent pe valorile Mindshare: „Speed, Teamwork, Provocation”, menționează reprezentanțiia genției într-un comunicat de presă.
Într-o epocă a transformărilor, flexibilitatea și deschiderea sunt esențiale pentru orice proces de marketing, iar noul logo afirmă clar capacitatea de adaptare Mindshare la orice nouă provocare.
Citeste si:
„În viața fiecărei companii este nevoie, din când în când, de o reîmprospătare a imaginii, dar această schimbare merge mai departe de atât și își dorește să facă și mai clară poziționarea Mindshare în teritoriul ‘Good growth’. E vorba despre minte (Mind), fiindcă ne ajutăm clienții să ajungă la „mințile” oamenilor, dar și despre a împărtăși (to share) și a face lucruri bune – cu și pentru clienții noștri, pentru colegii noștri și pentru societate”, spune Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare România.
Sursa foto: Mindshare
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: