Netflix, cea mai mare companie de streaming video din lume, a avertizat că va lansa o campanie prin care vrea să limiteze ”împărțirea” contului cu mai multe persoane din familie sau cu prietenii. Compania a mai sugerat acest lucru și în trecut, însă de data aceasta lucrurile par a fi serioase în condițiile în Netflix a pierdut clienți în ultimul trimestru.

O practică foarte des întâlnită în rândul utilizatorilor Netflix este aceea de a permite și altor prieteni să folosească parola/contul, costurile abonamentului fiind astfel împărțite. Netflix pierde însă clienți atunci când mai multe persoane folosesc același cont.

Netflix a declarat că estimează că peste 30 de milioane de gospodării din SUA și Canada folosesc o parolă partajată pentru a-și accesa conținutul, scrie CNBC. Compania a spus că peste 100 de milioane de alte gospodării, din întreaga lume, ar putea folosi o parolă comună.

Într-un raport trimestrial trimis acționarilor, Netflix a recunoscut că a permis în mod intenționat partajarea generoasă a parolelor în afara casei, deoarece a ajutat să atragă utilizatori. Dar, în condițiile în care concurența de la Disney, Warner Bros. Discovery, Paramount Global, NBCUniversal, Apple TV+ și alte servicii de streaming mușcă din creșterea companiei, Netflix a spus că vrea ca milioanele de gospodării care împărtășesc parolele să înceapă să plătească.

Netflix a raportat o pierdere de 200.000 de abonați în primul trimestru încheiat la 31 martie - prima dată în mai bine de 10 ani în care serviciul de streaming înregistrează o scădere în T1. Compania a estimat că va pierde încă 2 milioane de abonați în al doilea trimestru.

Platforma de streaming are în prezent 222 de milioane de abonați în întreaga lume. S-a bucurat de o creștere în plină expansiune în timpul pandemiei, dar această creștere a clienților a scăzut – și acum a devenit negativă – pe măsură ce carantinele Covid-19 s-au ridicat în mare măsură.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri