Ogilvy România a dezvoltat campania „Fă un job din asta”, bazată pe brief-ul Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), adresată membrilor GenZ interesați de un job în domeniul publicității.

Campania se desfășoară atât în digital, cât și offline. Check-in point-ul campaniei este o platformă, unde tinerii din GenZ pot explora oportunitățile de joburi și se poate familiariza cu industria de publicitate − Ce presupune să lucrezi într-o agenție de publicitate sau de media, cu ce disciplină te potrivești, detalii despre joburile specifice industriei, de la creație, client service sau PR, până la media planning, digital implementation și programmatic. Platforma permite generarea unui CV rapid, care nu presupune nimic altceva decât să răspunzi unui quiz interactiv.

Tinerii GenZ fac parte din generația care vine la pachet cu “reflexe” native de publicitari, dar care, în același timp, știe prea puțin despre industrie.

Campania „Fă un job din asta” își propune să ”advertise for advertising” și susține ideea că aptitudinile nativ creative ale generației Z pot fi valorificate alegând un job în domeniul publicității.

”Ideea campaniei este într-un fel un credo: acela că oamenii fac advertisingul. Toată industria noastră a fost și este modelată de caractere, de oameni altfel care și-au pus amprenta pe însăși ideea de publicitate. Campania noastră vrea să inspire o nouă generație să vină în industrie și să transforme încă o dată advertisingul după propriul tipar”, spune Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România.

Campania vorbește și prin vocea lui Phunk B, care susține conceptul creativ dezvoltat de echipa Ogilvy printr-o execuție specială, despre ce înseamnă să lucrezi în publicitate.

Amplificarea campaniei se va face cu ajutorul agențiilor media GroupM (Mediacom, Mindshare, Wavemaker), Initiative România, United Media Services și Universal McCann.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri