McCann Worldgroup România a realizat o campanie pentru KFC prin care clienții pot scana coduri QR vizibile în reclame (TV sau OOH) și pot primi reduceri în funcție de cât de repede ajung ulterior la un restaurant.

”Ideea este simplă:Vezi reclama KFC (pe TV sau OOH), scanezi codul QR, ești geo-localizat și intri în cursa către cel mai apropiat restaurant. Cu cât ajungi mai repede, cu atât recompensa este mai mare”, se menționează într-un comunicat al McCann.

Clienții KFC pot primi astfel reduceri de 10 – 30%, în funcție de rapiditate. Promoția poate fi folosită o dată în fiecare zi.

“Am dat oamenilor un tool digital prin care să fie răsplătiți pentru toate momentele în care își urmează pofta de KFC. Ne-am dorit să construim o experiență interactivă și rewarding, iar implicarea consumatorilor a fost peste așteptări”, menționează Adriana Staicu, Brand Manager KFC România

Grupul de food service Sphera Franchise Group, proprietarul francizelor KFC, Taco Bell și Pizza Hut în Romînia, a înregistrat un profit net de 24,3 milioane lei în trimestrul trei al acestui an, în creştere cu 6% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce EBITDA normalizat a fost de 37 milioane lei, în urcare cu 24%

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri