EssenceMediacom – cea mai nouă și cea mai mare agenție din Group M – a fost lansată oficial astăzi. Reprezentanții companiei spun că agenția a fost creată pentru a descoperi noi oportunități pentru branduri și pentru a livra soluții media cu adevărat integrate.

Incluzând 10.000 de angajați în 120 de birouri de pe glob și condusă de Nick Lawson, CEO Global, EssenceMediacom combină ADN-ul Essence - de performance, date, analytics și tehnologie creative - cu planificarea multichannel a audienței și expertiza de strategie a MediaCom.

Totul va fi susținut de EMOS – Sistemul de Operare al EssenceMediacom. Această suită modulară de instrumente și date va conecta ce este cel mai bun din tehnologia Essence, MediaCom si Group M și va fi disponibilă echipelor și clienților EssenceMediacom de pe tot globul.

Agenția se lansează cu un portofoliu de clienți care include branduri precum Adidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company și Uber și va fi responsabilă pentru mai mult de 21 de miliarde de dolari în bugete media, la nivel global (COMvergence, 2021).

EssenceMediacom face parte din Group M, grupul de investiții media al WPP, avand astfel acces la cele mai bogate date, cele mai robuste repere si cele mai avansate capabilități din piață, susținute de GroupM Nexus, divizia de cross-channel performance a companiei și Choreograph, furnizor de servicii de date si tehnologie al Group M.

Oana Petroff, CEO al EssenceMediacom România a declarat: “Atât eu, cât și echipa EssenceMediacom suntem entuziasmați să lansăm astăzi noua agenție în România și suntem pregătiți să găsim noi oportunități, idei de media penetrante si relevante pentru consumatori, care vor aduce si mai multă valoare clienților noștri.”

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri