Publicația Time, în trecut parte a gigantului media Time Warner, a decis să elimine complet necesitatea ca cititorii online ai publicației să plătească pentru a viziona articolele. Eliminarea paywall-ului are loc în contextul în care Time vrea să aibă acces la un număr cât mai mare de cititori, fie ei și neplătitori.

Time va elimina complet paywall-ul începând cu 1 iunie, a declarat CEO-ul său Jessica Sibley, citată de Axios.com. Publicația cu o vechime de un secol a avut o formă de plată, cel puțin pentru anumite articole online, încă din 2011.

”Oportunitatea de a ajunge la o audiență globalp mai mare, mai tânără și mai diversă, este cu adevărat importantă pentru Sam și pentru mine”, a menționat ea, făcând referire la nou-numitul redactor-șef al Time, Sam Jacobs. Jacobs este cel mai tânăr redactor-șef din istoria Time.

Grupurile de online media încearcă de mai mulți ani să găsească rețeta de succes a monetizării articolelor, în ultimii 5-10 ani tot mai multe publicații mizând pe modelul articolelor aflate în spatele unui paywall, cititorii fiind nevoiți să plătească un abonament lunar pentru a le accesa.

Totuși, odată cu criza COVID-19 și explozia inflației, abonamentele lunare au mai puțin succes în rândul utilizatorilor, grupurile media luând acum în calcul alternative.

Time va continua să acopere editorial aceleași tipuri de subiecte și să se concentreze puternic pe câteva domenii cheie, cum ar fi clima și sustenabilitatea, sănătatea publică și politica, a declarat Jessica Sibley.

Conținutul digital din revista Time va fi acum gratuit, alături de toate celelalte conținuturi de pe site, inclusiv conținutul arhivat Time vechi de 100 de ani.

Compania va vinde în continuare revista tipărită și va oferi în continuare o versiune digitală plătită a revistei tipărite prin retaileri (cum ar fi Amazon Kindle și Apple News) și prin App Store.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri