Octombrie, sau luna în care toţi marketerii se gândesc la campaniile de Crăciun. Să ne imaginăm că ești ownerul unui brand de ceaiuri şi produse naturiste, destul de recent lansat pe piaţă, dar cu prezență naţională în farmacii. Poate te gândești că este prea complicat şi că o campanie promoţională de Crăciun nu se pretează pentru un brand nou lansat. Sau, faci parte din echipa de marketing a unui brand care, deși își dorește să implementeze o campanie de Crăciun, nu are efectiv timpul și nici echipa care să se ocupe de implementarea unei campanii promoționale la nivel național. Sau poate ai cerut deja o cotație, iar costurile te-au făcut să dai înapoi.
Dacă îți dorești o campanie de Crăciun tip gamification pentru brandul tău, atât eu, cât și echipa INTERACTIONS, suntem aici să-ți spunem că încă mai ai timp să implementezi o campanie promoțională cu un buget mai mult decât avantajos. Trebuie doar să alegi PROMOTIFUL.
Ce este PROMOTIFUL
PROMOTIFUL este platforma SaaS de automatizare creată de INTERACTIONS cu ajutorul căreia poţi dezvolta uşor şi rapid un website de promoţie, fără intervenţia unei echipe de programare. Platforma se adresează organizatorilor de promoții, fie că vin din agenții sau fac parte din departamente de marketing sau vânzări, şi pune la dispoziţie o gamă largă de mecanici, toate uşor de setat, dintre care cele mai populare sunt: coduri unice, momente norocoase, concurs foto, câştig garantat. Pe lângă toate acestea, Promotiful înseamnă reduceri semnificative de timp și costuri: analiza campaniilor realizate până acum arată reduceri ale bugetelor cu până la 90%, în condiții de creștere cu 30% a ratei de succes, alături de diminuarea considerabilă a timpului alocat.
Ce mecanici de campanie îți oferă PROMOTIFUL
Coduri unice
Codurile unice sunt o modalitate excelentă de a ajuta clienții să se conecteze cu brandul, generând mai mult interes pentru produs. Codurile pot fi oferite împreună cu produsul, în magazin sau printr-un voucher online. Când cumpără un produs, clientul primește un cod. Acest cod poate fi plasat, de exemplu, pe ambalajul produsului, în interiorul unui capac de sticlă. După achiziție, cumpărătorul introduce codul pe siteul dedicat campaniei, împreună cu datele sale de contact. La finalul campaniei, câștigătorii sunt aleși prin tragere la sorți.
Concurs foto - înscriere de bon
Clientul cumpără un produs inclus în campanie, face o fotografie a bonului și o încarcă pe site-ul campaniei, împreună cu datele sale de contact, iar câștigătorii sunt aleși la finalul campaniei prin tragere la sorți.
Câștig garantat
Câștigul garantat este una dintre cele mai populare tipuri de mecanici, deoarece participanții primesc un premiu garantat dacă se înscriu. Ca premii de campanie, rambursările (cash back) sunt cele mai populare câștiguri garantate. Clientul cumpără un produs inclus în campanie și încarcă bonul pe site-ul campaniei, împreună cu datele sale de contact. După acest pas, achiziția și bonul sunt validate conform regulamentului concursului, iar clientul primește un premiu garantat din campanie.
Pe lângă aceste mecanici, PROMOTIFUL mai oferă: quiz, pariul corect, roata norocului, jackpot, momente norocoase, toate perfecte pentru o campanie promoțională tip gamification.
3 modalități de înscriere a utilizatorilor
PROMOTIFUL pune la dispoziția organizatorilor și 3 modalități de înscriere: completare formular web, SMS și WhatsApp. Dacă am alege un singur cuvânt prin care să definim cât mai bine ce este PROMOTIFUL, dar și ce înseamnă integrarea WhatsApp în PROMOTIFUL, acesta ar fi adaptabilitate. Este foarte important pentru noi ca serviciile PROMOTIFUL să se plieze perfect nevoilor tuturor celor care dezvoltă un site de campanie cu ajutorul acestei platforme. Astfel, pe lângă cele două modalități am putea spune deja clasice de înscriere într-un concurs - SMS sau completarea unui formular - integrarea WhatsApp vine să eficientizeze și mai mult înscrierea prin diminuarea resurselor de timp și cost.
Carduri cadou digitale
Am vorbit de mecanici de campanie și modalități de înscriere, ne mai rămâne doar să vorbim despre premii. Cu ajutorul Vouchers Depot putem gestiona și problema premiilor acordate, oferind marketerilor o soluție completă: de la întocmirea regulamentului, până la acordarea premiului. Putem acorda premii sub formă de carduri cadou digitale la peste 50 branduri din România și peste 460 de branduri din Europa cu emitere instant. Este posibilă inclusiv acordarea de carduri cadou de tip multimarcă, pentru a putea permite câștigătorilor să își împartă premiul în vouchere la mai multe branduri.
Cadouri fizice
Avem și variante pentru aproape orice premiu fizic: prin integrări directe, putem seta în promoție peste 500.000 de SKU-uri din catalogul a peste 200 furnizori (inclusiv eMag), în categorii variate: de la electronice și gadgeturi, până la produse de îngrijire personală, decorațiuni sau chiar mașini. Asigurăm, de asemenea, logistica premiilor în România și CEE, iar serviciile de achiziție, stocare, livrare sunt acoperite prin depozitul nostru de 19.000 mp de pe Centura București.
Vreau să menționez în încheiere, încă o dată, faptul că toate aspectele menționate anterior pot fi up and running în doar câteva ore. Este avantajul PROMOTIFUL: o campanie promoțională funcțională luni, nu în luni. Pentru o ofertă personalizată, aștept doar un semn aici.
Un material de Anamaria Gheorghe, Sales Director, INTERACTIONS
Stabilește un call cu Ana aici.
Despre INTERACTIONS
În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group, Transavia (Fragedo) sau Profi.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"