10 imagini
Netflix România a confirmat printr-o postare pe pagina sa de Facebook că cel de-al treilea sezon din Squid Game va apărea oficial în data de 27 iunie 2025, alături de mesajul „Nimic nu te poate pregăti pentru sezonul final din Squid Game!”.
Update: Squid Game, sezonul 3, va avea premiera pe 27 iunie
Netflix a confirmat joi, 30 ianuarie 2025, în mod oficial că sezonul 3 va avea premiera la sfârșitul lunii iunie, pe 27 mai precis. Anunțul vine după luni de speculații și confirmă că ultimul sezon va ajunge pe platforma de streaming spre începutul verii. Acest sezon va fi și ultimul din seria Squid Game (Jocul Calamarului), care de la lansarea sa în 2021 a reușit să urce pe primul loc în lista celor mai urmărite seriale Netflix.
Când apare sezonul 3 Squid Game? Declarațiile regizorului
Sursa foto: Netflix
”În acest moment, orice aș putea spune va fi un spoiler, așa că vreau să fiu precaut. Ceea ce pot spune este că, după lansarea sezonului 2, cred că vom anunța curând data lansării sezonului 3. Probabil mă aștept ca acesta să fie lansat în jurul verii sau toamnei anului viitor (n.red. 2025)”, a declarat Hwang Dong-hyuk, regizor și scenarist Squid Game, citat de Variety.
Dacă sezonul 3 are premiera în vara sau toamna anului 2025, acest calendar se aliniază cu calendarul nominalizărilor la Emmy. Potrivit Digital Trends, Netflix va înscrie probabil sezonul 2 Squid Game la premiile din 2025 și ar putea încerca să înscrie sezonul 3 la premiile Emmy 2026.
Acest lucru sugerează că cel mai devreme sezonul 3 din Squid Game ar putea debuta la data de 1 iunie 2025, pentru a se califica pentru premiile Emmy din 2026.
Sezonul 3 Squid Game va fi și ultimul.
Synopsis Squid Game – Sezonul 2 (spoiler free)
La trei ani după ce a câștigat Jocul Calamarului, concurentul 456 renunță să mai meargă în SUA și revine cu un nou plan în minte. Gi-hun pătrunde iar în lumea misteriosului joc de supraviețuire, începând un alt joc pe viață și pe moarte, cu noi participanți care vor să câștige premiul de 45,6 miliarde de woni.
Regizorul Hwang Dong-hyuk, care a făcut istorie la cea de-a 74-a ediție a premiilor Primetime Emmy, devenind primul asiatic care a câștigat premiul pentru ”Cea mai bună regie a unui serial dramatic”, se află din nou la cârma serialului în calitate de regizor, scenarist și producător.
Lee Jung-jae, Lee Byung-hun, Wi Ha-jun și Gong Yoo își reiau rolurile din sezonul 1. Lor li se alătură o listă de noi membri ai distribuției, inclusiv Yim Si-wan și Kang Ha-neul, care completează paleta de personaje a noului sezon.
Campanii virale Squid Game în București și alte mari orașe ale lumii
Sursa foto: Netflix
Squid Game a lansat o amplă campanie de promovare în București, înainte de lansarea sezonlui 2, care a debutat la data de 26 decembrie. Celebrii Pink Guards au vizitat unele dintre cele mai emblematice locații bucureștene, pornind de pe Calea Victoriei și ajungând și la binecunoscuta terasă cu mici din Piața Obor.
Iconicele scări de la Piața Universității, luminițele de pe Calea Victoriei și Magheru, Ateneul Român, micii de la Piața Obor, salutări de călători la Gara de Nord, crowd check la Control și Negroni Bar, întâmpinarea străinilor de la Marmorosch Hotel, shopping la Mega Mall sau Shaormeria Dristor au fost doar câteva dintre activitățile și punctele vizitate de misterioșii Pink Guards, care au transformat locurile cele mai frecventate de români în scene desprinse direct din universul serialului, totul în poate cea mai vizibilă activare a ultimilor ani, coordonată de McCann WorldGroup România.
Apogeul takeoverului a avut loc pe magistrala M2 a metroului bucureștean, în interiorul unui tren care a încetinit în fiecare stație pentru a se asigura că pasagerii de pe peron sunt puși față-n față cu cei 250 de Pink Guards care au umplut toate vagoanele, recreând o atmosferă de tensiune care a adus povestea din Squid Game în viața reală.
În Los Angeles, 1.600 de persoane au participat la o cursă de 4,56 kilometri pentru a câștiga intrarea la o avanpremieră a noului sezon Squid Game.
În Paris, Netflix a închis Champs-Élysées pentru ca 1.000 de participanți să își poată testa curajul într-un joc clasic pentru copii, Red Light, Green Light, în fața a 20.000 de spectatori.
În Seul, Dongdaemun Design Plaza a fost transformată pentru un concert de K-pop, cu confetti, bastoane luminoase și o coregrafie asigurată de gardienii îmbrăcați în roz.