“Ian Forrest, Chief Marketing Officer GE Money Cehia, care a asistat la prima prezentare a pitch-ului din Romania, a fost placut surprins de propunerile noastre si ne-a rugat sa-l ajutam cu o solutie pentru o campanie de print pe care urmau sa o dezvolte. Genul brief pe servetel. Am luat brieful si a doua zi i-am aratat doua propuneri din care a ales in aceeasi intalnire una dintre ele. Campania a fost apoi produsa de Mark BBDO Cehia. A fost fara indoiala cel mai scurt proces la care am participat, de la brief la aprobare”, povesteste Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.
Campania castigatoare are la baza o idee foarte simpla - la GE Money obtii banii atat de repede, incat lucrurile pe care ti le doresti sunt deja ale tale. Conceptul este exprimat prin headline-ul “Consider it yours” si prin vizualuri in care oamenii se comporta in magazin ca si acasa.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la dezvoltarea campaniei pentru GE Money Cehia este formata din: Ema Prisca – Creative Director, Adina Basag – Copywriter, Diana Cristea – Art Director.
Graffiti BBDO este parte a BBDO Worldwide din 1992, oferind servicii specializate de brand management si creatie. Printre clientii agentiei se numara companii de renume: Automobile Dacia, Allianz-Tiriac, Elite, Mars, PepsiCo, Scandia, Tuborg, Wrigley. Fiind prezenta constant la varful clasamentelor de profil din Romania, Graffiti BBDO a castigat in ultimii 5 ani peste 45 de premii, dintre care cele mai importante fiind cele de la Effie Awards, Epica, Golden Drum, New York Festivals.
Graffiti BBDO exporta creatie pentru GE Money Cehia
Graffiti BBDO a realizat conceptul creativ pentru cea mai noua campanie de print a GE Money Cehia, anunta compania, printr-un comunicat de presa.
Te-ar putea interesa si: